|

۲۴۸ هکتار زمین‌خواری در کشور کشف شد

رییس پلیس امنیت اقتصادی گفت: طرح عملیاتی مبارزه با جرایم اقتصادی با انجام کارهای اطلاعاتی و پلیسی از تصرفات غیرقانونی اراضی ملی توسط افراد سودجو در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

۲۴۸ هکتار زمین‌خواری در کشور کشف شد

به گزارش ایسنا، رییس پلیس امنیت اقتصادی ناجا از کشف بیش از ۲۴۸ هکتار زمین خواری به ارزش بیش از هفت هزار میلیارد ریال در مهرماه امسال در کشور خبر داد.

سردار محمدرضا مقیمی گفت: در راستای مقابله و مبارزه جدی با جرایم اقتصادی به ویژه مقابله با زمین خواری، اجرای طرح عملیاتی مبارزه با جرایم اقتصادی با انجام کارهای اطلاعاتی و پلیسی از تصرفات غیرقانونی اراضی ملی توسط افراد سودجو در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی ها و استعلام های صورت گرفته در مهرماه امسال زمین های متصرفه غیر قانونی به میزان بیش از ۲۴۸ هکتار از افراد سودجو و اخلال‌گر در سطح کشور شناسایی شد.

رییس پلیس امنیت اقتصادی ناجا با اشاره به اینکه با هماهنگی مراجع قضایی، اراضی موصوف خلع ید شد، خاطرنشان کرد: کارشناسان، ارزش زمین های مورد نظر را هفت هزار میلیارد ریال ریال برآورد کرده اند. در این رابطه ۱۸ متهم دستگیر و پس از اعتراف با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

بر اساس گزارش سایت پلیس، مقیمی گفت: پلیس امنیت اقتصادی با آمادگی کامل هیچ گونه اجازه ای به سودجویان و اخلالگران و زمین خواران برای ادامه جرایم نمی دهد و بدون هرگونه مماشاتی با آنان برخورد می کند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها