|

ممنوعیت کوهنوردی تا پایان هفته جاری

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت: تا پایان هفته جاری وضعیت جوی ناپایدار و همراه با وزش باد شدید، برف و کولاک در ارتفاعات است.

ممنوعیت کوهنوردی تا پایان هفته جاری

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت: تا پایان هفته جاری وضعیت جوی ناپایدار و همراه با وزش باد شدید، برف و کولاک در ارتفاعات است بنابراین توصیه می‌شود طی این مدت کوهنوردان هیچ‌گونه فعالیت کوهنوردی نداشته باشند.

صادق ضیاییان اظهار کرد: امروز (۲۷آذر) در ارتفاعات زاگرس بارش برف،وزش باد و کولاک پیش‌بینی می‌شود که این بارش در ارتفاعات به‌صورت تجمعی است بنابراین توصیه اکید ما مبنی بر ممنوعیت کوهنوردی است.

وی افزود: طی امروز و فردا(۲۷ و ۲۸آذر)در رشته کوه‌های البرز بارش برف و باران داریم که این بارش ها فردا از شدت زیادی برخوردار نیست اما در روز دوشنبه (۲۹آذر) بارش‌ها در البرز از سرگرفته می‌شود و در روز سه شنبه (۳۰ آذر) تقویت خواهد شد.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا در پایان تاکید کرد: تا پایان هفته جاری وضعیت جوی کوه‌های کشور ناپایدار و همراه با بارندگی‌های شدید است بنابراین توصیه می‌کنیم که کوهنوردان از کوه‌پیمایی خودداری کنند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها