|

چمران: بساط اتوبوس‌خوابی جمع شود

رئیس شورای شهر تهران گفت: با زاکانی صحبت کردم و خواستم تا شنبه و یکشنبه این بساط جمع شود، چون اتوبوس سیستم بهداشتی ندارد.

چمران: بساط اتوبوس‌خوابی جمع شود

به گزارش شفقنا، مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در جلسه امروز شورای شهر در واکنش به تذکر ناصر امانی درباره وضعیت اتوبوس خوابی در تهران گفت:‌ رسانه های معاند چشمانشان را بر روی وضعیت اسفناک بی خانمان ها در اروپا و امریکا بسته اند.

وی با اشاره به اینکه ما موافق اتوبوس خوابی نیستیم چون اتوبوس جای استراحت نیست ، گفت: اما این شرایط به این دلیل به وجود امده که عده ای که درمانده اند در گرمخانه ها به خاطر شرایط خاص نمی خواهند بروند.

وی ادامه داد: حتی برخی از معتادین حالش را ندارند که به گرمخانه بروند و در دوره های گذشته برخی را به زور سوار اتوبوس می کردند تا به گرمخانه ببرند چون اگر به زور سوار نمی کردند، در سرما خشک می شدند.

چمران گفت: با زاکانی صحبت کردم و خواستم تا شنبه و یکشنبه این بساط جمع شود، چون اتوبوس سیستم بهداشتی ندارد.

وی ادامه داد: گرمخانه ها فضا دارند و اگر کسی درمانده باشد، پذیرایی می کنند، البته این کار خیری است اما چه بهتر که به درمانده ها کمک شود.

رئیس شورای شهر تهران گفت: با این وجود ما هر کاری کنیم رسانه های معاند برداشت های دیگری می کنند و می دانیم زیر ذره بین رسانه قرار داریم.

چمران اخیراً در اظهارنظری بیان کرده بود که اتوبوس خوابی مساله ای حاشیه ای است که این صحبت رییس شورای شهر تهران، واکنش هایی به همراه داشت.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها