|

اتفاق

دیلی‌میل: شركت علی‌بابا در چین كه با ایده و كپی‌برداری از آمازون ساخته شده است، از سوی حكومت چین با جریمه بی‌سابقه 2.75 میلیارد دلاری مواجه شده است. پس از سال‌ها تحقیق این غول تجارت الکترونیکی به انحصار چندساله به‌خاطر موقعیت برتر در بازار محکوم شد.

یورونیوز: جسد مردی در نروژ پیدا شد که ۹ سال پیش در آپارتمانش مرده بود و کسی از او خبر نداشت. این مرد ۶۰‌ساله، ازدواج کرده و بچه هم داشته است. بعد از سال‌ها سرایدار از پلیس تقاضا می‌کند تا خانه‌اش را برای تمیزکردن باز کند. همسایه‌ها فکر می‌کردند وی از خانه رفته است.

سینمادیلی: زلاتان ابراهیموویچ به دنیای بازیگری وارد شد و قرار است در آخرین فیلم مجموعه آستریکس و اوبلیکس «امپراتوری میانی» حضور داشته باشد. ستاره آث‌میلان در این فیلم در نقش «ونفوس» با ونسان کسل در نقش سزار و ماریون کوتیار در نقش کلئوپاترا هم‌بازی می‌شود.

شرق‌آنلاین: چارلز میشل، رئیس شورای اروپا كه به‌دلیل بی‌اعتنایی به اورسولا واندرلاین، رئیس مسائل زنان اروپا، در دیدار با اردوغان متهم بود، به روزنامه آلمانی هندلزبلات گفت كه از خجالت آن اتفاق، شب خوبی را نگذرانده است. در این دیدار صندلی برای خانم واندرلاین در نظر گرفته نشده بود.

بی‌بی‌سی: در تشریفاتی رسمی به احترام شاهزاده فیلیپ، همسر ملکه بریتانیا، در چهار نقطه این کشور ۴۱ گلوله توپ شلیک شد. به این ترتیب مراسم ادای احترام به دوک ادینبورگ پایان یافت. پرنس فیلیپ كه تحصیل‌کرده کالج نیروی دریایی سلطنتی بود، در جنگ جهانی دوم، یکی از فرماندهان نیروی دریایی بریتانیا بود.

ایرنا: ویوسا عثمانی، حقوق‌دان‌ ۳۸ساله، برای دومین‌بار در تاریخ ۱۳ساله‌ کوزوو به ریاست‌جمهوری برگزیده شد. در کوزوو رئیس‌جمهوری قدرت چندانی در اداره‌ امور کشور ندارد، اما فرمانده کل نیروهای مسلح است و همچنین می‌تواند تأثیر زیادی در سیاست خارجی داشته باشد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها