|

خبر

آزادکاران ایران بر بام قاره آسیا سی‌و‌چهارمین دوره رقابت‌های کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی آسیا در شهر آلماتی قزاقستان برگزار شد و با قهرمانی نمایندگان کشورمان به پایان رسید. در پایان رقابت‌های ۱۰ وزن نمایندگان کشورمان موفق شدند با سه مدال طلا، سه نقره و دو برنز و ۱۷۹ امتیاز قهرمان شوند. بعد از آزادکاران ایرانی تیم‌های هند، قزاقستان (میزبان)، ازبکستان، کره‌جنوبی و ژاپن نیز به ترتیب با ۱۵۱، ۱۴۹، ۱۴۳، ۱۲۰ و ۱۰۲ امتیاز در رده‌های دوم تا ششم قرار گرفتند. شاگردان غلامرضا محمدی با سه طلای حسن یزدانی، کامران قاسم‌پور و علی شعبانی در اوزان ۸۶، ۹۲ و ۹۷ کیلوگرم، سه نقره علیرضا سرلک، مصطفی حسین‌خانی و علی سوادکوهی در اوزان ۵۷، ۷۴ و ۷۹ کیلوگرم و دو برنز مرتضی قیاسی و امین طاهری در اوزان ۶۵ و ۱۲۵ کیلوگرم روی سکوی قهرمانی ایستادند. مجید داستان و امیرحسین حسینی نیز در اوزان ۶۱ و ۷۰ کیلوگرم حذف شدند.

ژوزه مورینیو اخراج شد! بعد از کسب نتایج دور از انتظار و دوری تاتنهام از کورس قهرمانی لیگ برتر، ژوزه مورینیو، سرمربی ۵۸ساله تیم شمال لندنی، رسما از کار برکنار شد. این اتفاق در حالی رخ داده که هفته آینده تاتنهام باید در فینال جام اتحادیه به مصاف منچسترسیتی برود و باشگاه به مورینیو فرصت حضور روی نیمکت تیم در ومبلی را هم نداد. برخی رسانه‌های انگلیسی مدعی شده‌اند به دلیل ملحق‌شدن تاتنهام به سوپرلیگ اروپا، مورینیو به شاگردانش اجازه تمرین نداده و باشگاه هم بلافاصله اخراجش کرده است! مورینیو در ۸۶ بازی به‌عنوان سرمربی تاتنهام، ۴۴ برد، ۱۹ تساوی و ۲۳ شکست داشت. حالا با اخراج او از تاتنهام، مدیران این باشگاه هدایت تیم را به‌طور موقت به رایان میسون، بازیکن سابق تاتنهام و هال‌سیتی در کنار کریس پاول سپرده‌اند تا این دو به‌طور مشترک تا پایان فصل هدایت تیم را بر عهده داشته باشند.

فرهاد قائمی به سپاهان پیوست بازیکن پیشین تیم ملی والیبال ایران به تیم سپاهان اصفهان پیوست. تیم سپاهان در ادامه فعالیت خود در بازار نقل و انتقالات لیگ برتر، با فرهاد قائمی قرارداد بست. این بازیکن فصل گذشته در تیم الریان قطر بازی می‌کرد و در نیم‌فصل به هراز آمل منتقل شد. قائمی در روزهای ابتدایی فروردین امسال از تیم ملی خداحافظی کرد و قید حضور دوباره در بازی‌های المپیک را زد. سپاهان که سال گذشته مقام سوم مشترک لیگ برتر را کسب کرده بود، در این فصل با جذب چند ستاره والیبال ایران به یکی از مدعیان جدی قهرمانی تبدیل شده است. امیر غفور، سامان فائزی و مسعود غلامی هم در روزهای گذشته به سپاهان پیوسته بودند. این تیم با علیرضا مباشری و مجتبی میرزاجانپور نیز تمدید قرارداد کرد. علی‌اصغر مجرد هم مهم‌ترین بازیکنی است که از جمع شاگردان رحمان محمدی‌راد جدا شده است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها