|

رخداد

اخاذی مأمور قلابی در پایانه جنوب فردی که با ارائه کارت شناسایی جعلی خود را مأمور معرفی و از 20 نفر از شهروندان اخاذی کرده بود، دستگیر شد. سرهنگ دوستعلی جلیلیان، سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران بزرگ در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر تهدید و اخاذی، بررسی موضوع در دستور کار مأموران کلانتری 208 پایانه جنوب قرار گرفت. وی افزود: بلافاصله مأموران به محل وقوع جرم اعزام شدند و در تحقیقات به‌عمل‌آمده شاکی بیان کرد در حال تردد در خیابان بودم که در این حین فردی با در‌دست‌داشتن یک بیسیم دستی به سمت وی آمده و با تهدید سلاح سرد از وی مبالغی را اخاذی و به سرعت از محل متواری شده است. سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران بزرگ اظهار کرد: با توجه به اینکه شاکی مشخصات ظاهری متهم را به خاطر سپرده بود، طرح مهار و دستگیری مأمور قلابی آغاز شد و مأموران با گشت‌زنی هدفمند در اطراف محل وقوع جرم، متهم را که در حال پرسه‌زنی در داخل خیابان بوده مشاهده و در یک عملیات غافلگیرانه او را دستگیر کردند. این مقام انتظامی با بیان اینکه در بازرسی از متهم یک بیسیم دستی قلابی و یک کارت شناسایی جعلی کشف شد، خاطرنشان کرد: در تحقیقات اولیه متهم به جرم خود مبنی بر 20 فقره اخاذی اعتراف کرد که در این خصوص پرونده تشکیل و برای رسیدگی به مرجع قضائی ارسال شد. سرهنگ جلیلیان از شهروندان خواست از دادن پول و لوازم باارزش خود به افراد مشکوک که خود را مأمور پلیس و نهادهای امنیتی معرفی می‌کنند، خودداری کنند و در صورت مواجهه با موارد مشکوک موضوع را از طریق شماره تلفن 110 به پلیس اعلام کنند.

قتل نوجوان 18ساله در سوپرمارکت فرمانده انتظامی هرمزگان از دستگیری عاملان قتل نوجوان ۱۸ساله در بندرعباس خبر داد. سردار غلامرضا جعفری، فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: پنج نفر از عاملان قتل جوان ۱۸ساله در روستای گچین‌بالا از توابع شهرستان بندرعباس شناسایی و در یک عملیات ضربتی دستگیر شدند. سردار جعفری افزود: متهمان دستگیرشده به قتل جوان ۱۸ساله هنگام خرید در سوپرمارکت محله اعتراف کردند. او گفت: متهمان در بازجویی‌های فنی معترف شدند که به دلیل اختلافاتی که با این جوان داشتند، او را از ناحیه سر با چوب مورد ضرب و شتم قرار داده و از محل متواری شدند و فرد مصدوم نیز پس از انتقال به بیمارستان به دلیل شدت جراحات جان خود را از دست داد.

صاعقه جان چوپان را گرفت صاعقه جان چوپان 31ساله را در ارتفاعات روستای یولقون آغاج‌ تکاب گرفت. دبیر مدیریت بحران تکاب گفت: این حادثه عصر پنجشنبه در حالی روی داد که این چوپان در حال چرای گوسفندان خود در ارتفاعات منطقه «ازناو» این روستا بود که مورد اصابت شدید صاعقه قرار گرفت. شیوخی گفت: قرارگرفتن این جوان روستایی در محوطه باز با ارتفاع بالا موجب اصابت صاعقه به وی شده و او در دم جان‌ خود را از دست داد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها