|

خبر

طرح ترافیک تا پایان ماه مبارک رمضان اجرا نخواهد شد
ایسنا:‌ معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران از عدم اجرای طرح ترافیک تا پایان ماه مبارک رمضان خبر داد. عبدالرضا چراغعلی، درباره اجرای طرح ترافیک در تهران از روز گذشته (شنبه) گفت: بر اساس تصمیم اتخاذشده این طرح تا پایان ماه مبارک رمضان اجرا نخواهد شد. به این ترتیب طرح ترافیک تا 25 اردیبهشت سال جاری اجرائی نخواهد شد.
تشدید بارش در ۸ استان کشور
شرق:‌ سازمان هواشناسی نسبت به تشدید بارش در هشت استان کشور و افزایش ارتفاع موج تا ۲.۵ متر در دریای خزر هشدار داد. سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی‌رنگ آورده است: امروز (۱۹ اردیبهشت‌ماه) در استان‌های خراسان رضوی، نیمه جنوبی خراسان شمالی، نیمه‌شمالی کرمان و شمال خراسان جنوبی و دوشنبه (۲۰ اردیبهشت‌ماه) در شمال فارس، شرق اصفهان و مناطق مرکزی کرمان وقوع رگبار باران و رعد‌و‌برق و وزش باد شدید موقت، خیزش گرد‌و‌خاک و احتمال تگرگ قابل پیش‌بینی است. بنابراین سازمان هواشناسی نسبت به خودداری از تردد و توقف در کنار رودخانه‌ها و مسیل‌ها، امتناع از کوهنوردی و عدم چرای دام در ارتفاعات و حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها، به‌ویژه در ساعات بعدازظهر و شب، تحکیم سازه‌های موقت و سست و خودداری از عبور از جاده‌های آب‌گرفته توصیه می‌کند.
سفر در ایام عید فطر ممنوع است
شرق:‌ معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت با تأکید بر ممنوعیت سفر در ایام تعطیلات عید فطر گفت: برای جلوگیری از گسترش ویروس جهش‌یافته این کار ضروری است، بنابراین هر نوع سفر هوایی و زمینی ممنوع است‌. محسن فرهادی درباره محدودیت و ممنوعیت اعمال‌شده برای سفرهای عید فطر گفت: در مصوبه کلیه سفرها و عبور و مرور ممنوع اعلام شده است‌. البته بلیت برخی پروازها قبل‌تر فروخته شده است که باید وزارت راه‌وشهرسازی و سایر دستگاه‌های مرتبط تمهیداتی بیندیشند تا سفرها و مراودات به‌ویژه زمینی از روز سه‌شنبه (۲۱ اردیبهشت) ساعت دو بعدازظهر تا روز شنبه (۲۵ اردیبهشت) ممنوع شود.
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها