|

حادثه ها

دستگیری 2 زورگیر با 11 شاکی شرق: دو زورگیر بعد از دستگیری و شناسایی ازسوی 11 مال‌باخته به مرجع قضائی معرفی شدند. سرهنگ رضا صادقی‌پور، رئیس کلانتری 128 تهران‌نو اظهار کرد: درپی وقوع چندین فقره سرقت گوشی تلفن به شیوه زورگیری در چند ماه گذشته، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران کلانتری قرار گرفت. او در ادامه گفت: مأموران کلانتری با اقدامات تخصصی توانستند تصویری از چهره سارقان به دست بیاورند و آنان را که با یک دستگاه موتورسیکلت در حال سرقت بودند، شناسایی کرده و در یک عملیات ضربتی ضمن تعقیب‌وگریز و تیر‌اندازی دستگیر کنند‌. سرهنگ صادقی‌پور افزود: متهمان در تحقیقات پلیس به جرم خود اعتراف کردند و با شناسایی 11 مال‌باخته به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

دستگیری سارق زورگیر در مترو شرق: رئیس پلیس متروی پایتخت از بازداشت یک زورگیر در ایستگاه پایانه جنوب و اعتراف او به 15 فقره سرقت خبر داد. سرهنگ سعید عطاالهی اظهار کرد: صبح پنجشنبه گذشته عوامل گشت پنهان و معاونت آگاهی ایستگاه پایانه جنوب در سکوی مسافربری مترو حین گشت‌زنی به مردی میان‌سال مشکوک شدند. او افزود: این مرد جوان که همراهش سه دستگاه گوشی موبایل بود، به محض مشاهده مأموران، مسیر خودش را عوض کرد و این موضوع باعث شد تا عوامل گشت پنهان و معاونت آگاهی پلیس مترو به این مرد مشکوک شوند و متهم را متوقف و او را برای بررسی به ایستگاه پلیس مترو منتقل کنند. رئیس پلیس مترو تهران تصریح کرد: پس از انتقال این مرد به ایستگاه پلیس مترو، مأموران با تحقیقات متوجه شدند این سارق حرفه‌ای صبح دستگیری سه فقره سرقت با شگرد زورگیری و با استفاده از سلاح سرد در جنوب شهر انجام داده است. عطاالهی افزود : با دعوت معاونت آگاهی متروی پایتخت، چهار مال‌باخته، دو مرد و دو زن، سارق را شناسایی کردند و متهم در بازجویی‌های پلیسی به‌صراحت به 15 فقره سرقت اعتراف کرده است.

اسیدپاشی اشتباهی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گلستان از دستگیری عامل اسیدپاشی روی خودروی بازیکن سابق تیم ملی والیبال کشورمان در شهرستان گنبدکاووس خبر داد. سرهنگ رضا رضی اظهار کرد: در آخرین روزهای سال گذشته، به دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره اسید‌پاشی روی خودرویی در گنبدکاووس، بلافاصله مأموران پلیس آگاهی شهرستان به محل اعزام شدند. وی افزود: با حضور پلیس مشخص شد خودرو متعلق به یکی از بازیکنان سابق تیم ملی والیبال کشورمان بوده و خساراتی هم دیده است. معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گلستان با بیان اینکه عامل اسیدپاشی به مکانی نامعلوم متواری شده بود، گفت: پیگیری‌های پلیس برای دستگیری متهم ادامه داشت تا اینکه روز پنجشنبه و با اشراف اطلاعاتی مأموران، مخفیگاه متهم شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد. رضی تصریح کرد: متهم در اعترافات خود اعلام کرد با فردی دیگر اختلافات شخصی داشته و به اشتباه روی خودروی ملی‌پوش سابق والیبال که در آن نزدیکی توقف کرده بود، اسید ریخته است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها