|

اتفاق

ایسنا: مسعود بهبهانی‌نیا از نویسندگان سینمایی روز جمعه درگذشت. منوچهر محمدی با تأثر گفت:‌ گواهی می‌دهم که او یکی از شریف‌ترین، باسوادترین و فروتن‌ترین نویسندگان سینما و سریال بود. من در جلسه روز پنجشنبه‌ همان مسعود آرام و متین و دوست‌داشتنی‌ را دیدم و سختی ماجرا اینجاست که این اتفاق تنها به فاصله چند ساعت رخ داد.

بی‌بی‌سی: یک طراح کره‌ای راه‌حلی طنزآمیز برای «زامبی‌های موبایلی» یا کسانی که نمی‌توانند موقع راه‌رفتن چشم از صفحه تلفن همراه خود بردارند ارائه کرده است. پانگ مین ووک یک چشم روبوتیک موسوم به «چشم سوم» ساخته است تا جلوی برخورد کسانی را بگیرد که نمی‌توانند چشم از صفحه تلفن همراهشان بردارند و با موانع اطراف هنگام راه‌رفتن برخورد می‌کنند.

سی‌ان‌ان: جاستین ترودو از کلیسای کاتولیک خواسته است تا مسئولیت خود را در مدیریت یک مدرسه شبانه‌روزی که بقایای ۲۱۵ کودک بومی در آنجا کشف شده، بپذیرد. همچنین کارشناسان حقوق بشر سازمان ملل متحد هم از دولت کانادا و واتیکان خواسته‌اند تحقیقاتی جدی درباره کشف این گور دسته‌جمعی انجام دهند.

ایرنا: علی مرادخانی که ماه پیش به ویروس کرونا مبتلا و در بیمارستان بستری شده بود، چند روز پیش به‌ دلیل عوارض ناشی از این بیماری بار دیگر در بیمارستان بستری شد و اکنون در کماست. این معاون هنری پیشین به ‌دلیل افت پلاکت به بیمارستان مراجعه کردند که درحال‌حاضر مشکل پلاکتشان برطرف شده است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها