|

اتفاق

ویک: رودریگو دوترته، رئیس‌جمهور فیلیپین روز دوشنبه در یک سخنرانی تلویزیونی گفت: یا واکسن را انتخاب کنید یا من شما را به زندان خواهم انداخت. فیلیپین آمار ابتلای بیش از ۱.۳ میلیون نفر در این کشور به کووید۱۹ و مرگ بالغ بر 23 هزار نفر بر اثر این ویروس را گزارش کرده است.

دیلی‌میل: یک زن در آفریقای جنوبی که ادعا کرده بود ۱۰ قلو زایمان کرده، حالا به بخش روان‌پزشکی بیمارستان منتقل شده است؛ چون خبری از بچه‌هایی که به دنیا آورده نیست. بسیاری در پرتوریا، از‌جمله مقام‌های اداره بهداشت و خانواده مردی که ادعا می‌کرد پدر ۱۰ قلوهاست، اکنون می‌گویند این بچه‌ها را اصلا ندیده‌اند.

بی‌بی‌سی: یک هنرمند انگلیسی طرفدار فوتبال، با استفاده از مکعب‌های روبیک، پرتره کریستین اریکسن، فوتبالیست دانمارکی را طراحی کرده است. او که پنج ساعت را صرف این کار کرده، می‌گوید حادثه‌ای که برای این فوتبالیست دانمارکی در جریان بازی روی داد، انگیزه او برای چنین کاری بوده است.

تیک‌تاک: آمریکا سرزمین فرصت‌هاست! تسکا براون، زن ساکن لوئیزیانا سال گذشته ویدئویی را در TikTok منتشر کرد که در آن به اشتباه نوعی چسب صنعتی به موهایش زده بود. با وایرال‌شدن این ویدئو او به چهره‌ای محبوب در فضای مجازی تبدیل شده و حالا قصد دارد برند محصولات مراقبت از پوست و مو را راه‌اندازی کند.

ایسنا: ابوالفضل شاه‌کرم، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون بامداد دوشنبه 31 خرداد از دنیا رفت و اول تیر با حضور خانواده‌اش و تعداد معدودی از اهالی سینما ازجمله بهروز شعیبی و فرامرز روشنایی در قطعه هنرمندان خاکسپاری شد. ابوالفضل شاه‌کرم متولد سال 1334 بود که در بیش از 50 اثر نمایشی و چندین فیلم سینمایی و مجموعه تلویزیونی بازی کرد.

یورونیوز: جاستین بیبر با امانوئل مکرون رئیس‌جمهور فرانسه دیدار کرد. این دیدار روز دوشنبه، ۳۱ خرداد، در کاخ الیزه، محل اقامت رسمی رئیس‌جمهور در پاریس انجام شد و هایلی بیبر و بانوی اول فرانسه نیز آنجا و در کنار همسرانشان بودند. حضور بیبرها در کاخ الیزه به مناسبت جشن موسیقی Fete de la که به‌عنوان روز موسیقی نیز شناخته می‌شود، بود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها