|

رخداد

2 جوان در استخر غرق شدند فرمانده انتظامی خفر از غرق‌شدن دو جوان 20 و 23‌ساله در استخر باغ شخصی در این شهرستان خبر داد. سرهنگ یوسف احمدی بیان کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر غرق‌شدن دو جوان در استخر باغ شخصی در یكی از محله‌های شهرستان خفر، بلافاصله مأموران به همراه عوامل امدادی برای بررسی موضوع به محل مد‌نظر اعزام شدند. او اظهار کرد: با حضور مأموران در محل مشخص شد دو جوان 20 و 23‌ساله مذكر در حال شناکردن بوده‌اند که به دلیل آشنانبودن با فنون شنا دچار غرق‌شدگی شده و فوت کرده‌اند.

نجات ١٨ نفر از حریق در یک ساختمان 2طبقه سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از نجات ١٨ نفر در پی وقوع حریق در ساختمان یکی از اتحادیه‌ها خبر داد. سید‌جلال ملکی در‌این‌باره اظهار کرد: ساعت ٨:٠١ صبح دیروز یک مورد آتش‌سوزی در یک ساختمان در خیابان سعدی، به سامانه ١٢۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد که بلافاصله پس از آن سه ایستگاه به محل اعزام شدند. او ادامه داد: آتش‌نشانان در مدت چهار دقیقه به محل رسیده و مشاهده کردند که در یک ساختمان دوطبقه اداری که متعلق به یکی از اتحادیه‌های صنوف بوده آتش‌سوزی رخ داده است. ملکی گفت: بخشی از طبقه همکف این ساختمان پارکینگ و بخش دیگری انباری ١۵٠متری بود که در آن مواد غذایی نگهداری می‌شد. یک دستگاه خودروی پژو ۴٠۵ و سه دستگاه موتورسیکلت نیز در انبار وجود داشت. وی ادامه داد: زمانی که نیرو‌ها به محل رسیدند آتش گسترش پیدا کرده بود و حتی به بخشی از انبار نیز رسیده بود. طبقه بالا اتاقی بود که کارمندان در آن فعالیت می‌کردند. همچنین یک واحد مسکونی نیز در آن محل بود که خانواده‌ای در آن زندگی می‌کردند. ملکی گفت: در مجموع حدود ١٧ یا ١٨ نفر در محل حضور داشتند که در ابتدا با اتخاذ تدابیر عملیاتی آنها را از پشت‌بام خارج کردند و پس از پایان عملیات نیز محل برای تشخیص علت حادثه به کارشناسان سپرده شد.

شلیک پلیس برای دستگیری سارق لوازم خودرو رئیس کلانتری تهرانپارس از دستگیری سارق حرفه‌ای لوازم خودرو در عملیات تعقیب و گریز خبر داد. سرهنگ سهرابی‌منش اظهار کرد: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی، شب گذشته گشت انتظامی کلانتری 126 تهرانپارس به یک پراید وانت با یک سرنشین مشکوک شده و پس از استعلام پلاک پراید وانت متوجه شدند خودرو مسروقه است. وی تصریح کرد: متهم پس از مشاهده گشت پلیس با خودروی مسروقه متواری شد که مأموران کلانتری در یک تعقیب و گریز طولانی با رعایت قانون به‌کارگیری سلاح با شلیک دقیق به چرخ پراید وانت در خیابان استقلال سارق حرفه‌ای را متوقف و بازداشت کردند. وی افزود: متهم سابقه‌دار در بازجویی صراحتا به 30 فقره سرقت محتویات داخل خودرو به ارزش یک‌میلیاردو 400 میلیون ریال از شهروندان در محله تهرانپارس اعتراف کرد. رئیس کلانتری تهرانپارس گفت: پرونده متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها