|

اعلام آخرین مهلت ارائه اظهارنامه مالیاتی مالیات بر ارزش افزوده تابستان

سازمان امور مالیاتی اعلام کرد: امروز 17 مهرماه، آخرین مهلت برای ارائه اظهارنامه مالیاتی مالیات بر ارزش افزوده تابستان و پرداخت مالیات متعلقه است.

اعلام آخرین مهلت ارائه اظهارنامه مالیاتی مالیات بر ارزش افزوده تابستان

به گزارش ایسنا، طبق اعلام سازمان امور مالیاتی، امروز آخرین مهلت برای ارائه اظهارنامه مالیاتی مالیات بر ارزش افزوده تابستان و پرداخت مالیات متعلقه است.

مالیات بر ارزش افزوده، مالیات غیر مستقیمی است که بر تفاوت بین ارزش کالاها و خدمات عرضه شده با ارزش کالاها و خدمات خریداری یا تحصیل شده در یک دوره معین وضع می‌شود و نرخ مالیات بر ارزش افزوده در سال ۱۳۹۸ همچنان ۹ درصد که شامل شش درصد مالیات و سه درصد عوارض است.

طبق قانون مالیات بر ارزش افزوده، مؤدیان مالیاتی باید حداکثر ۱۵ روز پس از پایان هر فصل مالیات مربوطه در این زمینه را پرداخت کنند که آخرین مهلت پرداخت مالیات بر ارزش افزوده دوره تابستان سال‌جاری نیز با توجه به مصادف شدن به شهادت امام رضا (ع) و تعطیل رسمی، تا پایان امروز خواهد بود.

بنابراین، مؤدیان می‌توانند از طریق درگاه ملی مالیات به آدرس WWW.INTAMEDIA.IR قسمت مالیات بر ارزش افزوده اطلاعات تکمیلی را دریافت و نسبت به ارائه اظهارنامه و پرداخت مالیات متعلقه اقدام کنند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها