|

جواد اوجی، وزیر نفت اعلام کرد:

تصویب جریمه مشترکین پرمصرف‌ گاز در هیئت دولت

وزیر نفت گفت:مشترکانی که بدمصرف هستند و خارج از الگوی مصرف هستند، با مصوبه‌ای که دیروز نیز در دولت مصوب شد، بی‌شک جریمه می‌شوند.

تصویب جریمه مشترکین پرمصرف‌ گاز در هیئت دولت

وزیر نفت گفت: دیروز حدود ۵۴۰ میلیون مترمکعب گاز در بخش خانگی و صنایع غیرتجاری مصرف شد که این مقدار در فصل پاییز سابقه نداشته است.

وی همچنین گفت:مشترکانی که بدمصرف هستند و خارج از الگوی مصرف هستند، با مصوبه‌ای که دیروز نیز در دولت مصوب شد، بی‌شک جریمه می‌شوند.

به گزارش روابط عمومی وزارت نفت، جواد اوجی وزیر نفت در حاشیه بازدید از دستاوردهای شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه دائمی فناوری و نوآوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: دیروز حدود ۵۴۰ میلیون مترمکعب گاز در بخش خانگی و صنایع غیرتجاری مصرف شد که این مقدار در فصل پاییز سابقه نداشته است.

وی اظهار داشت: از مردم عزیز و مشترکان خواهش می‌کنم که در بحث بهینه‌سازی مصرف گاز نهایت دقت و کمک را به خادمین خود در شرکت ملی گاز کنند.

اوجی افزود: ان‌شاءالله با تدابیر خوبی که در بخش بالادست و پایین‌دست اندیشیده شده، تمام تلاش ما این است که مردم دچار چالش نشوند.

وزیر نفت گفت: مشترکانی که بهینه مصرف می‌کنند در سقف الگوی مصرف تشویق می‌شوند و آن دسته مشترکانی که بدمصرف هستند و خارج از الگوی مصرف هستند، با مصوبه‌ای که دیروز نیز در دولت مصوب شد، بی‌شک جریمه می‌شوند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها