|

یک هزار روستا در استان خوزستان تا دهه فجر آبرسانی می‌شود

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: تلاش ما این است که تا دهه مبارکه فجر، آب حدود یک هزار روستا که شبکه های آن ها تکمیل، نواقص آنها برطرف و پمپ های آن ها راه اندازی شده است را وارد مدار کنیم.

یک هزار روستا در استان خوزستان تا دهه فجر آبرسانی می‌شود
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان از آبرسانی به حدود یک هزار روستا در استان تا دهه مبارک فجر امسال خبر داد.

محمدرضا کرمی نژاد در جلسه بررسی آخرین وضعیت طرح های توسعه فاضلاب شهرهای استان خوزستان که امروز(۲۸ آبان ماه) برگزار شد، با اشاره به جلسات دوره ای با مجریان طرح های تامین و توزیع آب در شهرها و روستاهای استان اظهار کرد: تعهدات و تکالیفی که وجود دارد باید پیگیری شوند تا در تابستان آینده مشکلات آب شهرها و روستاها کمتر باشد.

وی افزود: اگر چه مشکلات و کمبودهایی وجود دارد اما در عین حال، پیشرفت هایی نیز وجود دارد؛ اقداماتی که باید در راستای مشکلات آب استان توسط بخش های مختلف کار شامل پیمانکار و ذی حساب و غیره انجام شود، تجزیه و تحلیل و نواقص کار مشخص می شود و آن ها را پیگیری می کنیم.

کرمی نژاد عنوان کرد: هدف ما، حل مشکلات تامین و توزیع آب استان در تابستان آینده است و در این راستا از اکنون پروژه ها را به مدار بهره برداری می آوریم و مشکلات و کمبودها را رفع می کنیم.

وی با اشاره به اینکه جلسات بررسی طرح ها به صورت مستمر و هفتگی برگزار می شود، بیان کرد: امیدواریم با برگزاری و پیگیری این جلسات، تا حدودی مشکلات روستاها و شهرها را برای تابستان آینده برطرف کنیم؛ تاکنون نتایج خوبی گرفته ایم و امیدوار هستیم نتایج بهتری نیز به دست آوریم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان در خصوص افتتاح پروژه های آبرسانی گفت: تلاش ما این است که تا دهه مبارکه فجر، آب حدود یک هزار روستا که شبکه های آن ها تکمیل، نواقص آنها برطرف و پمپ های آن ها راه اندازی شده است را وارد مدار کنیم.

کرمی نژاد افزود: در طول این مدت، هر پروژه که به اتمام می رسد مورد بهره برداری قرار می گیرد اما جلسه ای به صورت نمادین، برای تشکر از همکاران، پیمانکاران، مشاوران و افرادی که کمک کرده اند در دهه فجر برگزار خواهد شد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها