|

واریز سهمیه بنزین آذرماه به همراه سهمیه جبرانی ساعت ۲۴ امشب

نهمین مرحله واریز سهمیه بنزین خودروها و موتورسیکلت های ناوگان عمومی و شخصی در سال ۱۴۰۰ به کارت سوخت این دسته از رانندگان ساعت ۲۴ امشب انجام می‌شود.

واریز سهمیه بنزین آذرماه به همراه سهمیه جبرانی ساعت ۲۴ امشب

سهمیه بنزین دارندگان وسایل نقلیه به همراه سهمیه جبرانی ناشی از حمله سایبری به سامانه هوشمند سوخت، امشب در کارت‌های هوشمند سوخت شارژ خواهد شد.

ساعت ۲۴ امشب، نهمین مرحله واریز سهمیه بنزین خودروها و موتورسیکلت های ناوگان عمومی و شخصی در سال ۱۴۰۰ به کارت سوخت این دسته از رانندگان انجام می‌شود.

با توجه به حمله سایبری که اخیراً به سامانه هوشمند سوخت انجام شد، این سهمیه نسبت به ماه های گذشته دارای تفاوت هایی است زیرا هیئت وزیران یک سهمیه جبرانی را با قیمت هر لیتر هزار و ۵۰۰ تومان در نظر گرفته است.

فاطمه کاهی، سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در این باره گفت: سهمیه جبرانی، همزمان با سهمیه آذرماه، در بامداد روز یکم آذرماه به کارت هوشمند سوخت شخصی دارندگان خودرو و موتور سیکلت واریز می‌شود.

بامداد جمعه ۲۴ آبان ۲ سال گذشته، بنزین سهمیه‌بندی شد و قیمت این فرآورده نفتی به صورت سهمیه‌ای (۶۰ لیتر ماهانه برای خودروهای شخصی) در هر لیتر ۱۵۰۰ تومان و به صورت آزاد ۳۰۰۰ تومان تعیین شد. طبق اعلام وزارت نفت، از محل اجرای این طرح در طول یک سال، ۳۱ هزار میلیارد تومان درآمد کسب می‌شود که این مبلغ به مردم تعلق می‌گیرد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها