|

اجرای طرح نظارتی یلدا از 20 آذر تا یکم دی ماه

مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: براساس مصوبات شورای تحول سازمان، طرح نظارتی یلدا از امروز (۲۰ آذرماه) آغاز و تا یکم دی ماه با همکاری دستگاه‌های نظارتی ادامه دارد.

اجرای طرح نظارتی یلدا از 20 آذر تا یکم دی ماه

محسن عسکری گفت: با عنایت به در پیش بودن شب یلدا و افزایش تقاضا از سوی مصرف‌کنندگان برای خرید میوه، خشکبار و شیرینی و ضرورت نظارت بر بازار کالاهای مزبور و همچنین بر اساس مصوبات شورای تحول سازمان، طرح نظارتی یلدا از امروز (۲۰ آذرماه) آغاز و تا یکم دی ماه با همکاری دستگاه‌های نظارتی ادامه دارد.


به گزارش اداره کل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی، مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی افزود: بر اساس بخشنامه ابلاغ شده از سوی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع تخلفات سازمان، موضوع نظارت بر بازار کالاهای اساسی در دستور کار گشت‌های مشترک قرار گرفته و با هماهنگی سایر دستگاه‌های نظارتی استان، نسب به بازدیدها میدانی از اصناف مذکور و برخورد سریع و قانونی با تخلفات احتمالی علی الخصوص گرانفروشی، اقدام کنند.

عسکری تصریح کرد: هموطنان می‌توانند شکایات خود را از طریق سامانه اینترنتی T۱۳۵.ir و یا شماره تماس ۱۳۵ سازمان تعزیرات و شماره تماس ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت گزارش و پیگیری کنند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها