|

سعید خطیب زاده، سخنگوی وزارت امورخارجه اعلام کرد:

ازسرگیری مذاکرات وین تا دو هفته دیگر

سخنگوی وزارت خارجه کشور گفت: به محض اینکه روند بررسی و بازبینی رایزنی‌های قبلی پایان یابد، مذاکرات وین از سر گرفته خواهد شد.

ازسرگیری مذاکرات وین تا دو هفته دیگر
به گزارش ایسنا، دور بعدی مذاکرات احیای توافق هسته‌ای[برجام] میان تهران و اعضای باقی مانده در توافق، احتمالا پیش از پایان یافتن این ماه[اکتبر] در وین پایتخت اتریش برگزار خواهد شد.

خبرگزاری آناتولی به نقل از منابعی که نامی از آن‌ها برده نشده است، گمانه‌زنی‌هایی را درباره ازسرگیری مذاکرات احیای توافق هسته‌ای در وین مطرح کرد.

خبرگزاری آناتولی ترکیه به نقل از "منابع مطلع" که نامی از آن‌ها برده نشده است، نوشت: دور بعدی مذاکرات احیای توافق هسته‌ای[برجام] میان تهران و اعضای باقی مانده در توافق، احتمالا پیش از پایان یافتن این ماه[اکتبر] در وین پایتخت اتریش برگزار خواهد شد.

اظهارات این منابع مطلع در پی این مطرح می‌شود که سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امورخارجه کشورمان در گفت وگو با شبکه فرانس ۲۴ در پاسخ به سوالی درباره اظهارات اخیر وزیر امورخارجه کشورمان مبنی بر اینکه مذاکرات هسته ای به زودی از سر گرفته می‌شود، گفت: به محض اینکه روند بررسی و بازبینی رایزنی‌های قبلی پایان یابد، مذاکرات وین از سر گرفته خواهد شد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها