|

«عصای موسی» شرکت های مشاوره مالیاتی اسراییل را هک کرد

گروه هکری موسوم به «عصای موسی» (Moses Staff) اعلام کرد که شرکت های مشاوره مالیاتی رژیم صهیونیستی را هک کرده است.

«عصای موسی» شرکت های مشاوره مالیاتی اسراییل را هک کرد

به گزارش مهر، منابع صهیونیستی اعلام کردند که گروه هکری «عصای موسی» شرکت های مشاوره مالیاتی این رژیم را هک و اقدام به انتشار اطلاعات به دست آمده از آنها نموده است.

به گزارش جروزالیم پست، گروه هکری موسوم به «عصای موسی» (Moses Staff) اعلام کرد که شرکت های مشاوره مالیاتی رژیم صهیونیستی را هک کرده است.

گروه مذکور انتشار اطلاعات شخصی و گزارش های مالی مشتریان آن شرکت ها را آغاز کرده است.

رسانه های صهیونیستی جزئیات بیشتری از این حمله سایبری گزارش نکرده اند.

پیشتر و ظرف هفته گذشته نیز گروه مذکور چندین بار سامانه ها و زیرساخت های مختلف رژیم صهیونیستی را هک کرده و به اطلاعات و پایگاه های داده آنها دست یافته بود.

گروه مذکور در همین رابطه اقدام به حمله سایبری به سه شرکت بزرگ مهندسی در رژیم صهیونیستی کرده و به اطلاعات آنها دست یافته بود.

اطلاعاتی که از این شرکت‌ها به دست این گروه هکری افتاده است، شامل پروژه‌ها، نقشه‌ها، قراردادها، تصاویر، نامه‌ها و تصاویر کنفرانس ویدئویی است.

عصای موسی همچنین اعلام کرده است که اطلاعات فاش شده شامل همه چیزهایی نیست که آنها به دست آورده‌اند و به تدریج بقیه اطلاعات به دست آمده را منتشر خواهند کرد.

پیشتر نیز عصای موسی یک تصویر شخصی از «بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی را منتشر کرد که زیر آن در پیامی تهدیدآمیز نوشته شده بود: ما از تمامی تصمیمات تو با خبر هستیم و سرانجام جایی را هدف قرار می‌دهیم که انتظارش را نداری، همانطور که پیش تر شرکت‌های خصوصی اسرائیل مورد حمله سایبری قرار گرفت و اطلاعات صدها کاربر آن منتشر شد.

طبق این گزارش، این فایل‌ها همراه با پیامی منتشر شده بود که در آن نوشته شده بود: تا زمانی که جنایت‌های شما فاش شود به مبارزه ادامه می‌دهیم و از جایی که نمی‌دانید اقدامات شما را تحت پیگرد قرار می‌دهیم.

در پایان این پیام گفته شده بود که این تازه آغاز راه است.

همچنین گروه هکری دیگری موسوم به «سایه سیاه» (Black Shadow) اعلام کرده است که سرورهای شرکت اینترنتی «سایبرسرو» (Cyberserve) رژیم صهیونیستی را هک، بلافاصله آن‌ها را خاموش و تهدید به درز اطلاعات کرده است.

سایه سیاه اخیراً در پی عدم دریافت پول درخواستی اش، اقدام به انتشار بخشی از اطلاعاتی کرده که به دست آورده است.

گفتنی است چندی پیش نیز سایت‌های بزرگترین بیمارستان‌های رژیم صهیونیستی هدف حمله سایبری قرار گرفته بود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها