|

موافقت کنست با تامین بودجه برای انجام عملیات نظامی علیه ایران

کنست موافقت کرد تا بودجه‌ای اضافی بالغ بر ۹ میلیارد شیکل، برای انجام عملیات نظامی علیه ایران به بودجه نظامی این رژیم افزوده شود.

موافقت کنست با تامین بودجه برای انجام عملیات نظامی علیه ایران

به گزارش العربیه، کمیته مالی پارلمان رژیم صهیونیستی (کنست) موافقت کرد تا بودجه‌ای اضافی بالغ بر ۹ میلیارد شیکل، (حدود دو میلیارد و ۹۰۰ میلیون دلار) برای انجام عملیات نظامی علیه ایران به بودجه نظامی این رژیم افزوده شود.

این کمیته ضمن موافقت با چنین افزایشی، مجموعه‌ای از سیاست‌های حمایتی دیگر در رابطه با انجام اقدام‌های نظامی علیه تهران را نیز تصویب کرد.

روزنامه «اسرائیل هیوم» هم گزارش داد که افزایش بودجه نظامی اسرائیل در چارچوب آماده‌سازی برای مقابله با ایران صورت گرفته است.

این گزارش تاکید کرده که بودجه مورد نظر به وزارت جنگ رژیم صهیونیستی ارجاع شده تا با کمیته مشترک امنیتی درباره آن بحث شود.

یک مقام اسرائیلی به این روزنامه گفته که «اضافه بودجه مذکور اخیرا تصویب شده و پیشتر در لایحه بودجه نبوده است».

این اقدام پس از سفر «جیک سالیوان» مشاور امنیت ملی آمریکا به تل‌آویو و دیدار با «اسحاق هرتزوگ» رئیس رژیم صهیونیستی و «بنی گانتز» وزیر جنگ این رژیم صورت گرفته است.

این تلاش‌ها در حالی صورت می‌گیرد که بسیاری از مقام‌های صهیونیست به ناتوانی این رژیم برای مقابله نظامی با ایران اذعان کرده‌اند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها