|

قتل‌ عام خانوادگی در نیمه‌شب

مردی که به‌دلیل اختلافات خانوادگی دست به سلاح برده و علاوه‌بر همسرش، پدر، مادر و برادر او را نیز کشته است، بعد از یک ساعت فرار دستگیر شد. نیمه‌شب گذشته پیچیده‌شدن صدای شلیک گلوله در یکی از خیابان‌های شهرستان گتوند استان خوزستان باعث شد همسایه‌ها سراسیمه بیرون بیایند.

قتل‌ عام خانوادگی در نیمه‌شب

مردی که به‌دلیل اختلافات خانوادگی دست به سلاح برده و علاوه‌بر همسرش، پدر، مادر و برادر او را نیز کشته است، بعد از یک ساعت فرار دستگیر شد. نیمه‌شب گذشته پیچیده‌شدن صدای شلیک گلوله در یکی از خیابان‌های شهرستان گتوند استان خوزستان باعث شد همسایه‌ها سراسیمه بیرون بیایند. آنها مردی مسلح را دیدند که قصد فرار داشت. تلاش برای دستگیری او بی‌فایده بود؛ زیرا مرد خشمگین یکی از همسایه‌ها را هدف گلوله قرار داد و بعد از ایجاد رعب و وحشت، پا به فرار گذاشت. اهالی محل به‌دنبال این اتفاق با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس گرفتند و موضوع را گزارش دادند. دقایقی بعد مأموران در محل حاضر شدند و بعد از رفتن به خانه‌ای که صدا از آنجا بلند شده بود، خود را در برابر پیکرهای بی‌جان چهار مرد و زن دیدند. این در حالی بود که همسایه زخمی به بیمارستان منتقل و مداوای او آغاز شد. کارآگاهان جنایی در همان بدو تحقیقات پی بردند مقتولان اعضای یک خانواده شامل زوجی میان‌سال و دو فرزند آنها هستند. بعد از پرس‌وجو از اهالی و جمع‌آوری دیگر سرنخ‌ها مشخص شد یکی از مقتولان که زنی جوان است، با شوهر خود اختلاف داشت و همین مرد دست به سلاح برده و خون به پا کرده است. بررسی‌ها نشان می‌داد این زن در خانه پدرش بود که شوهرش وارد آنجا شد و علاوه‌بر همسرش، پدر، مادر و برادر او را کشت. کارآگاهان پی بردند این زوج دختردایی و پسرعمه بودند و از مدت‌ها قبل با هم دچار اختلاف شده و کشمکش‌های آنها دامنه‌دار شده بود.

بعد از افشای هویت متهم، بلافاصله گشت‌های انتظامی فعال شدند و تلاش‌های گسترده برای ردیابی قاتل فراری در دستور کار قرار گرفت. حدود یک ساعت بعد تیمی از مأموران متهم را مشاهده کردند و از او خواستند توقف کند، اما این مرد به دستور پلیس اعتنایی نکرد و درصددد برآمد راهی برای گریز از مخمصه بیابد. تلاش او برای فرار باعث شد دست به سلاح ببرد و مأموران نیز وقتی با تیراندازی او مواجه شدند، به‌ناچار به‌ سمتش شلیک کردند که در‌نهایت گلوله‌ای به پای متهم اصابت کرد و او متوقف شد.

این‌گونه بود که متهم دستگیر و به بیمارستان منتقل شد. او در تحقیقات ابتدایی که انجام شد، اختلاف با همسرش را دلیل این قتل‌ عام خانوادگی اعلام کرد و قرار است به‌زودی بازجویی‌های تکمیلی از متهم انجام شده تا جزئیات جنایت فاش شود. این در حالی است که اجساد مقتولان نیز به پزشکی قانونی منتقل شده است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها