|

کشف بلوریجات قاچاق در جنوب تهران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ اعلام کرد: ماموران این پلیس به سرعت طی عملیات منسجم در پی رصد‌های اطلاعاتی نامحسوس موفق به کشف مقادیر زیادی بلوریجات قاچاق شدند.

کشف بلوریجات قاچاق در جنوب تهران

سرهنگ علی ولی پور گودرزی رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ اظهار کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر تخلیه بار قاچاق در محدوده کمربندی دوم تهران، ماموران این پلیس به سرعت به محل اعزام و طی عملیات منسجم در پی رصد‌های اطلاعاتی نامحسوس موفق به کشف مقادیر زیادی بلوریجات قاچاق شدند.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه انجام شده مشخص شد کالا‌ها فاقد اسناد ثبت و پذیرش در سامانه انبار‌ها بوده و بارنامه ارائه شده مربوط به لوازم شوینده و اسناد گمرکی نیز از نظر زمانی دارای مغایرت و مربوط به سال‌های گذشته هستند.

سرهنگ ولی پور گودرزی تصریح کرد: در ادامه تحقیقات متهمان دستگیر و به همراه کالا‌های قاچاق به این پلیس منتقل شدند و طی شمارش صورت گرفته کالا‌ها شامل بیش از ۱۴۶ هزار عدد لیوان و استکان بلوری محصول کشور امارات بوده که کارشناسان ارزش مالی آن را ۴ میلیارد تومان برآورد کردند.

وی با بیان اینکه تحقق شعار امسال تولید، پشتیبانی و مانع زدایی از تولید ملی، از لزوم خاصی برخوردار و از اهداف این پلیس است، گفت: مردم در صورت مشاهده هرگونه کالای مشکوک به قاچاق و یا احتکار شده با پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها