|

برق گرفتگی 2 نفر و جان باختن یکی از آنها در تهران

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران گفت: یک مورد حادثه برق گرفتگی به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی اطلاع داده شد و ایستگاه ۱۲۹ در مدت زمان ۳ دقیقه به محل حادثه رسیدند.

برق گرفتگی 2 نفر و جان باختن یکی از آنها در تهران

جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران، اظهار کرد: ساعت ۲۱:۴۰ روز گذشته یک مورد حادثه برق گرفتگی در بزرگراه آزادگان مسیر غرب به شرق بعد از جاده فیروزآباد به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد و ایستگاه ۱۲۹ درمدت زمان ۳ دقیقه به محل حادثه رسیدند.

وی ادامه داد:در محل مشاهده شد که یک دستگاه خاور جرثقیل دار که دو برادر حدود ۳۰ تا ۴۰ سال که قصد جابه جایی یک دستگاه کانکس را داشته اند که هنگام جابه جایی متاسفانه بوم جرثقیل با کابل برق بالای سرشان برخورد می‌کند و به دلیل بارندگی، هر دو نفر دچار برق گرفتگی شدند که نیرو‌های آتش نشانی سریعا کار خود را شروع کردند که متاسفانه مشخص شد یک نفر از آن‌ها جان خود را از دست داده و نفر دوم شدیدا دچار برق گرفتگی شده و به مراکز درمانی اعزام شد.

ملکی گفت:خواهش می کنم به هنگام چنین کار‌هایی اشراف کامل به محل باشد. در زمان بارندگی به دلیل خیس بودن وسعت برق و مغناطیس بیشتر است و باید مراقبت بیشتری انجام شود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها