|

دستگیری قاتل زن جوان قبل از خودکشی

گزارش قتل زن جوانی به پلیس مخابره شد و مأموران به محض ورود با پیکر خونین زن جوانی رو به رو شدند که با ضربه‌های کارد به قتل رسیده بود.

دستگیری قاتل زن جوان قبل از خودکشی

به گزارش روزنامه ایران، اواسط آبان امسال گزارش قتل زن جوانی به پلیس مخابره شد و خیلی زود تیمی ازکارآگاهان جنایی پلیس استان البرز درمحل جنایت که یکی از خانه‌های «شاهین ویلا»ی کرج بود حضور یافتند. مأموران به محض ورود با پیکر خونین زن جوانی رو به رو شدند که با ضربه‌های کارد به قتل رسیده بود.

از آنجا که سه فرزند مقتول در زمان جنایت در خانه بودند، اظهار داشتند که پدرشان عامل این قتل بوده است. همچنین همسایه‌ها نیز که شاهد فرار متهم بودند به کارآگاهان گفتند: ما متهم را دیدیم که هراسان پای برهنه از خانه‌اش فرار می‌کرد.
کارآگاهان جنایی در نخستین تحقیقات میدانی دریافتند که مقتول بهیار بوده و از مدت‌ها قبل به‌خاطر برخی مشکلات خانوادگی با شوهرش اختلاف داشته و قصد داشتند از هم جدا شوند.
بنابراین مرد جوان به دستور بازپرس جنایی تحت تعقیب قرار گرفت تا اینکه با گذشت حدود دو هفته از این ماجرا سرانجام اواخر هفته گذشته به‌دنبال ردیابی‌های گسترده پلیسی این متهم در پاکدشت تهران شناسایی شد و در یک عملیات پلیسی در حالی‌که متهم سعی داشت با چاقو خودکشی کند با شلیک تیر هوایی مأموران پلیس بازداشت شد.
متهم که هنگام دستگیری خودزنی کرده بود خیلی زود به بیمارستان منتقل و پس از بهبود نسبی برای بازجویی به اداره آگاهی منتقل شد. وی در بازجویی‌ها ضمن اعتراف به قتل همسرش گفت: همسرم بهیار بیمارستان بود اما من با کار کردن او مخالف بودم چرا که او خودش درآمد داشت و مدام می‌گفت به من احتیاجی ندارد و این اواخر هم به من می‌گفت تو معتادی و می‌خواهم طلاق بگیرم. من هم سر همین موضوع با او درگیر شدم و در حالی که کنترل رفتارم را از دست داده بودم با چاقو او را کشتم.
این متهم پس از اعتراف به جنایتی که مرتکب شده است برای تکمیل پرونده در اختیار مراجع قضایی استان البرز قرار گرفت.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها