|

معاونت امور بین‌الملل قوه قضاییه معرفی شد

سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان‌های بین‌المللی در وین قرار است عهده‌دار معاونت امور بین‌الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر شود.

معاونت امور بین‌الملل قوه قضاییه معرفی شد

به گزاش فارس، کاظم غریب آبادی سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان‌های بین‌المللی در وین قرار است عهده‌دار معاونت امور بین‌الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر شود.

کاظم غریب آبادی سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان‌های بین‌المللی در وین و همچنین نماینده دائم ایران در آژانس بین‌المللی انرژی اتمی روز گذشته (پنجشنبه) در توئیتی با اشاره به دیدارهای خداحافظیش در پایان ماموریتش در وین نوشت: ماموریت من در وین از ١۵ اکتبر (٢٣ مهر) به منظور تصدی مسئولیت جدید در تهران، پایان می‌یابد.

غریب آبادی قرار است به معاونت امور بین‌الملل قوه قضاییه بازگردد و عهده دار معاونت امور بین‌الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر شود.

پیش از این از غریب آبادی به عنوان یکی از گزینه‌های تصدی وزارت امور خارجه و همچنین معاونت امور حقوقی و بین‌المللی وزارت امور خارجه نام برده می‌شد.

«کاظم غریب‌آبادی» از سال ۱۳۹۷ عهده دار این سمت است. غریب‌آبادی پیش از این در سمت‌هایی از جمله معاون امور بین‌الملل ستاد حقوق بشر قوه قضاییه و سفیر جمهوری اسلامی ایران در هلند و نماینده دائم نزد سازمان منع سلاح‌های شیمیایی خدمت کرده است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها