|

در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی به ریاست رئیس‌جمهور مطرح شد:

قیمت اقلام خوراکی از طریق رسانه‌ها اعلام شود

بر اساس تصمیم امروز (18 آبان ماه) ستاد هماهنگی اقتصادی دولت مقرر شد وزارت جهادکشاورزی به صورت روزانه قیمت اقلام خوراکی را از طریق رسانه‌ها اعلام کند.

قیمت اقلام خوراکی از طریق رسانه‌ها اعلام شود

جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت روز سه‌شنبه به ریاست سید ابراهیم رییسی رییس جمهوری برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، در این جلسه وزارتخانه‌های صنعت، معدن و تجارت و جهادکشاورزی گزارش‌های جداگانه‌ای از اقدامات خود برای تنظیم بازار و قیمت کالاها ارائه کردند.

در این جلسه بر لزوم هماهنگی بیشتر و تقسیم کار جدید بین دستگاه‌های مسئول تاکید و مقرر شد در امر نظارت بر قیمت اقلام خوراکی در بازار از همه ظرفیت‌های درون دولت، سازمان تعزیرات حکومتی، اصناف و بسیج اصناف استفاده شود تا نظارت و کنترل قیمت‌ها به صورت عینی و عملی توسط وزارت جهاد کشاورزی تحقق یابد.

همچنین بر اساس تصمیم امروز ستاد هماهنگی اقتصادی دولت مقرر شد وزارت جهادکشاورزی به صورت روزانه قیمت اقلام خوراکی را از طریق رسانه‌ها اعلام کند و مردم و مصرف‌کنندگان با خرید اقلام به قیمت اعلام شده راسا بر نرخ‌ها نظارت کنند و با هرگونه تخلف برخورد شود.

در جلسه امروز همچنین با توجه به سفر اخیر رییس جمهوری به استان بوشهر، موضوع تجارت ملوانی یا اصطلاحا «ته‌لنجی» بررسی و طرح جدیدی با هدف ساماندهی این نوع تجارت ارائه شد.

پس از تبادل نظر درباره این طرح مقرر شد دستگاه‌های مربوطه این طرح را با مشارکت مراجع ذی‌صلاح نهایی کنند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها