|

جایزه بهترین بازیگری برای نسیم افشارپور در «خانه بخت»

روابط عمومی فیلم کوتاه «خانه بخت» اعلام کرد: این فیلم به کارگردانی عادل معشوری در دوازدهمین حضور بین المللی خود در جشنواره «Route 66» آمریکا جایزه بهترین بازیگری را دریافت کرد.

جایزه بهترین بازیگری برای نسیم افشارپور در «خانه بخت»

نسیم افشارپور جایزه بهترین بازیگر جشنواره «Route 66» آمریکا دریافت کرد.

به گزارش روابط عمومی این پروژه، فیلم کوتاه «خانه بخت» به کارگردانی عادل معشوری در دوازدهمین حضور بین المللی خود در جشنواره «Route 66» آمریکا جایزه بهترین بازیگری را دریافت کرد.

فیلم کوتاه «خانه بخت» پیش از این نیز از جشنواره »Symorna» ترکیه جایزه بهترین بازیگری را برای نسیم افشارپور و بهترین فیلمبرداری را برای عادل معشوری به ارمغان آورد و همچنین در جشنواره Buffalo» Dreams Fantastic» امریکا نامزد بهترین فیلم کوتاه بین المللی شده بود .

بنا بر این گزارش، این فیلم کوتاه در جشنواره‌های Jersey Shore آمریکا، Vienna اتریش ،Short That Are Not Pants کانادا، Indie Short Fest امریکا و Short Film Slam امریکا، برای بخش مسابقه انتخاب شده و در آن جشنواره ها نمایش داده خواهد شد.

نسیم افشارپور به عنوان تنها بازیگر و نویسنده و مشاور کارگردان این فیلم کوتاه است.

از دیگر عوامل این فیلم کوتاه می‌توان به تهیه کننده: علیرضا معشوری، صداپیشگان: نوشین مینایی فرد، پیمان محسنی، محمدامین ‌رشنوادی، عقیل بهرامی، گلنوش طلوع، صدابردار: مهران بهروزی نیا، فیلمبردار: عادل معشوری، طراح لباس: مهرنوش تقوی نیا، طراح گریم: نوید عسجدی، تدوین و صداگذاری: عادل معشوری - نسیم افشار پور، مترجم: آناهیتا دانش، اشاره کرد.

همچنین تولید و پخش فیلم کوتاه خانه بخت توسط موسسه ترلان فیلم انجام شده است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها