|

نخستین حضور بین‌المللی «حاصل» در جشنواره کالیفرنیا

مشاور رسانه‌ای فیلم کوتاه «حاصل» اعلام کرد: این فیلم به کارگردانی پوریا پروینی و تهیه‌کنندگی مهدی معمارزاده زنجانی در اولین حضور بین‌المللی خود به جشنواره نخل وانیلی کالیفرنیا راه یافته است.

نخستین حضور بین‌المللی «حاصل» در جشنواره کالیفرنیا

فیلم کوتاه «حاصل» (Result) به کارگردانی پوریا پروینی و تهیه‌کنندگی مهدی معمارزاده زنجانی در اولین حضور بین‌المللی خود به جشنواره نخل وانیلی کالیفرنیا راه یافته است.

به گزارش مشاور رسانه‌ای فیلم کوتاه «حاصل»، جشنواره نخل وانیلی کالیفرنیا Vanilla Palm Film Festival & International Art Competition California در راستای حمایت از هنرمندان مستقل، به معرفی فیلمسازان و هنرمندان توانا و با استعداد از سراسر جهان می‌پردازد. در این دوره، فیلم کوتاه «حاصل» به کارگردانی پوریا پروینی و تهیه‌کنندگی مهدی معمارزاده زنجانی از بین 1002 فیلم رسیده به جشنواره، موفق به راهیابی و قرار گرفتن در لیست 13 فیلم منتخب این جشنواره در کالیفرنیا شده است.

اولین حضور بین‌المللی فیلم کوتاه «حاصل» در جشنواره کالیفرنیا | خبرگزاری ایلنا

همزمان با راهیابی فیلم «کوتاه حاصل» به جشنواره نخل وانیلی کالیفرنیا از پوستر این فیلم نیز رونمایی شد.

این فیلم به عنوان اولین فیلم جشنواره در نخستین روز داوری و نمایش (13 می 2022) روی پرده می‌رود.

فیلم کوتاه «حاصل» در مورد تاثیر شیوه‌های تربیتی والدین بر سرنوشت و آینده فرزندانشان است.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: آتیلا برای فرار از تنبیه پدرش تصمیم به انجام کاری می‌گیرد که مسیر زندگی‌اش را تغییر می‌دهد…

آتیلا ربطی، مهرزاد نیکنام، فرشید رضوی، محمد ذولقدریها، سحر ذولقدریها، مهدی ربطی بازیگران این فیلم کوتاه هستند.

عوامل فیلم کوتاه «حاصل» عبارتند از: کارگردان: پوریا پروینی، تهیه‌کننده: دکتر مهدی معمارزاده زنجانی، نویسنده: هادی تدین، مدیر تصویربرداری: فرشید رضوی، صدابردار و تدوین و اصلاح و رنگ و نور: پوریا پروینی، آهنگساز: اتابک بابادوست، مدیر تولید: شهریار معمارزاده، دستیار موسیقی: ابراهیم خدابنده‌لو، طراح پوستر: پوریا پروینی.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها