|

«پیرپسر» به جشنواره چهلم فجر نرسید

کارگردان و نویسنده فیلم سینمایی «پیرپسر» درباره عدم‌حضور این فیلم در لیست منتشرشده فیلم‌های حاضر در چهلمین جشنواره فیلم فجر توضیحاتی ارائه داد.

«پیرپسر» به جشنواره چهلم فجر نرسید

اکتای براهنی کارگردان فیلم سینمایی «پیرپسر» حواشی مربوط به دلیل پذیرفته نشدن این اثر در جشنواره فیلم فجر را رد کرد.

اکتای براهنی، کارگردان و نویسنده فیلم سینمایی «پیرپسر» درباره عدم‌حضور این فیلم در لیست منتشر شده فیلم‌های حاضر در چهلمین جشنواره فیلم فجر عنوان کرد: فیلم سینمایی «پیرپسر» به جشنواره چهلم فجر نرسید. علیرغم تلاش همه جانبه گروه تهیه و تولید فیلم سینمایی «پیرپسر» و با وجود اینکه تدوین فیلم به صورت همزمان در جریان بود اما همچنان فیلمبرداری با دقت و حساسیت خاصی که این فیلم طلب می‌کند؛ ادامه دارد.

به گزارش روابط عمومی پروژه، این فیلمساز ادامه داد: با طولانی شدن مرحله فیلمبرداری عملاً این فیلم امکان حضور در جشنواره فجر چهلم را ندارد.

وی در واکنش به حواشی و شایعه‌های ایجاد شده درباره شرکت نکردن فیلم سینمایی «پیرپسر» در جشنواره فیلم فجر گفت: باید اعلام کنم که از سوی پروژه «پیرپسر» هیچ نمونه‌ای از صحنه‌های فیلم و یا هیچ راف-کاتی به دبیرخانه جشنواره فیلم فجر ارائه نشده است.

فیلم سینمایی «پیرپسر» به تهیه‌کنندگی بابک حمیدیان به طور همزمان با فیلمبرداری، توسط هایده صفی‌یاری در حال تدوین است. پیش‌بینی می‌شود فیلمبرداری این فیلم طی هفته‌های آتی به پایان خواهد رسید و وارد مراحل پساتولید خواهد شد.

حامد بهداد، لیلا حاتمی، حسن پورشیرازی، محمد ولی‌زادگان، بابک حمیدیان، محمدرضا داوودنژاد، رضا رویگری و فهیمه رحیم‌نیا بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها