|

اطلاعیه روابط عمومی فیلیمو، مبنی بر تغییر قیمت اشتراک فیلیمو

اطلاعیه روابط عمومی فیلیمو، مبنی بر تغییر قیمت اشتراک فیلیمو

فیلیمو برای افزایش سطح کمی و کیفی تولیدات خود در سال جاری، هزینه خرید اشتراک خود را افزایش داد .

به گزارش روابط عمومی فیلیمو، همانطور که شما مخاطبان و همراهان فیلیمو در جریان هستید، فیلیمو به عنوان یک VOD خصوصی سال‌هاست که در حوزه تولید فیلم و سریال فعالیت می‌کند و در مسیر ارائه خدمات خود از هیچ بودجه دولتی و حمایتی برخوردار نیست .

از همین روی و پس از استقبال شما عزیزان از تولید محتوای با کیفیت، بر خود واجب دانستیم تا حجم و کیفیت محتوای تولیدی را تا حد ممکن افزایش دهیم و محتوای مناسب تمام ذائقه‌ها را (طنز، کمدی، درام، اجتماعی، سیاسی و ...) تامین کنیم .

از آنجا که صداقت با مخاطب و همراهی شما یکی از مهمترین اولویت‌های کاری ما در فیلیمو است باید صادقانه به حضورتان اعلام کنیم که برای تولید بیشتر و با کیفیت‌تر و نظر به افزایش قابل توجه هزینه های تولید، چاره‌ای جز افزایش قیمت اشتراک نداریم .

در سال ۱۴۰۰ فیلیمو در ادامه فعالیت‌های خود قصد دارد وارد بورس شود و شما می‌توانید به طور شفاف در جریان درآمدها و هزینه‌های ما باشید. با اینحال ما به شما اطمینان می‌دهیم تمام درآمد حاصله از افزایش قیمت وارد چرخه تولید سریال در شبکه نمایش خانگی می‌شود و گزارش‌ها به صورت شفاف و صریح اعلام خواهد شد .

فیلیمو برای تولید ۳۰ سریال با کیفیت و افزایش عرضه و پخش هفتگی از ۲ قسمت سریال به ۶ قسمت سریال ( ۴ سریال بیشتر از سال ۹۹) ، از یک سو و تلاش برای راضی نگه داشتن شما مخاطبان حرفه‌ای فیلم و سریال از سوی دیگر، نیازمند تامین منابع مالی مقتضی است. از آنجا که به عنوان بخش خصوصی به بودجه عمومی و دولتی چشم ندوخته‌ایم، باید تلاش کنیم که هزینه این تولیدات را با همراهی شما کاربران و مردم عزیز تامین کنیم .

در روزگاری نه چندان دور همه به خاطر داریم که با خرید حضوری از سوپر مارکت برای تماشای چهار قسمت سریال در ماه ۶۰ هزار تومان پرداخت می‏کردیم، اما امروز با کمک تکنولوژی و به سادگی و باهزینه‌ای بسیار مناسب به بیش از ۲۴ قسمت سریال‌ روز ایرانی در ماه دسترسی خواهید داشت .

همانطور که در گزارش عملکرد سال ۹۹ خود به شما وعده تولید محتوای با کیفیت از بهترین کارگردانان کشورمان مانند حسن فتحی، محمد حسین مهدویان، سیروس مقدم، رامبد جوان، محمد کارت، نیما جاویدی، سعید آقاخانی، مهران مدیری، مصطفی کیایی، هومن سیدی، محسن تنابنده و ... را دادیم، تلاش خواهیم کرد که با قدرشناسی از همراهی شما، وعده خود را عملی کنیم و بهترین‌ها را برای شما تدارک ببینیم .

ما هم همانند شما متوجه شرایط سخت و پیچیده اقتصادی فعلی هستیم و در مسیر تولید، بیش از هر بخش دیگری از اوضاع نا مناسب اقتصادی متاثر شده و علاوه بر افزایش هزینه های صد در صدی در تولید هر اپیزود سریال‌ ایرانی تعداد عرضه سریال هایمان را در هفته سه برابر کرده ایم تا رضایت کاربرانمان را افزایش دهیم .

به همین بهانه به مناسبت نوروز ۱۴۰۰ ، تمامی اشتراک‌های فیلیمو با تخفیف ۳۰ درصد در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت و امیدواریم با همراهی هم روزهای سخت ناشی از کرونا را پشت سر بگذاریم و با بهار ۱۴۰۰ به زندگی سلامی توام با عشق، محبت و رونق بدهیم.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها