|

استقلال ۲ - سپاهان ۰

گام بلند استقلالی‌ها برای قهرمانی جام حذفی

تیم فوتبال سپاهان برای دومین مرتبه طی 9 روز مقابل استقلال شکست خورد و آبی ها حالا در نیمه نهایی جام حذفی منتظر شناخت رقیب بعدی خود برای فینالیست شدن هستند.

گام بلند استقلالی‌ها برای قهرمانی جام حذفی

به گزارش "ورزش سه"، سپاهان در شرایطی به این مسابقه پا گذاشته بود که 9 روز پیش در یک بازی جنجالی مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی شکست خورده بود؛ شکستی که نقش اول آن شایان مصلح بود و طلایی پوشان برای جبران این شکست امیدوار به شکست استقلال در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی بودند.

اما به نوعی اتفاقات بازی برگشت لیگ تکرار شد و این‌بار در وقت های اضافی نیمه اول بود که خطای شایان مصلح روی مهدی قایدی زمینه ساز گل وریا غفوری از روی نقطه پنالتی شد تا آبی ها با پیروزی به رختکن بروند. در نیمه دوم امیرقلعه نویی که به دلیل اعتراض به تصمیم بنیادی فر در اعلام پنالتی اخراج شده بود، تغییراتی در چینش نفراتش ایجاد کرده بود و به سکوها رفته بود ولی این تغییرات جواب نداد و علی کریمی در دقیقه 62 از غفلت بازیکنان سپاهان که برای گلزنی جلو رفته بودند استفاده کرد و گل دوم بازی را با همان آرامش همیشگی اش ثبت کرد تا بار دیگر سپاهان در فاصله 9 روز با دست خالی تهران را برای انجام بازی بعدی اش در لیگ مقابل شهر خودرو ترک کند.

در سوی دیگر اما آبی ها حالا با خیال راحت انتظار فردا را می کشند تا ساعت 15 بعدازظهر قرعه کشی انجام شود و آنها حریف خود در نیمه نهایی را از میان یکی از تیم های تراکتور، پرسپولیس یا نفت مسجد سلیمان شناسایی کنند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها