|

قهرمان بازی های پاراآسیایی جاکارتا، سهمیه پارالمپیک را از دست داد

قهرمان دو ۱۵۰۰ متر نابینایان در جاکارتا که در حال آماده سازی خود برای شرکت در مرحله دوم رکوردگیری دوومیدانی و کسب سهمیه ورودی بازیهای پارالمپیک توکیو بود از آسیب دیدگی مچ پای راستش خبر داد.

قهرمان بازی های پاراآسیایی جاکارتا، سهمیه پارالمپیک را از دست داد

حمید اسلامی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: به دلیل آسیب دیدگی مچ پای راستم مدتی است که شرایط تمرین در دوی ۱۵۰۰ متر را ندارم و با انجام کار فیزیوتراپی تلاش می کنم درد مچ پایم را کاهش دهم.

وی در پاسخ به این پرسش که با وضعیت پیش آمده امکان شرکت در مرحله دوم رکوردگیری دوومیدانی را دارید یا خیر؟ افزود: مرحله دوم رکوردگیری دوومیدانی آخرین فرصت برای کسب سهمیه ورودی بازیهای پارالمپیک توکیو است که اسفند در شیراز برگزار می شود، چون در حال حاضر امکان انجام تمرینات حرفه ای را ندارم، تصور نمی کنم با وضعیت کنونی به این مسابقات برسم.

اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: بعد از بازیهای پاراآسیایی جاکارتا در هیچ تورنمنت برون مرزی شرکت نکردم و تلاشم بر این بود که پس از ناکامی در پارالمپیک ریو، این دوره با کسب سهمیه ورودی در دوی ۱۵۰۰ متر نابینایان بهترین عملکرد را در توکیو داشته باشم که متاسفانه این دوره از بازیها را نیز از دست دادم.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها