|

درخواست نجمه سازنچیا از فدراسیون شمشیربازی:

اردوی تیم ملی ادامه‌دار باشد

ملی پوش شمشیربازی سابر زنان گفت: از فدراسیون فقط این درخواست را دارم که اردوهای تیم ملی مستمر باشد.

اردوی تیم ملی ادامه‌دار باشد

به گزارش ایسنا، ملی پوش شمشیربازی سابر زنان گفت: ۱۱ ماه باقی مانده تا بازی های آسیایی خیلی مهم است و از فدراسیون فقط این درخواست را دارم که اردوهای تیم ملی مستمر باشد.

نجمه سازنچیان درباره کیفیت اردوی تیم ملی شمشیربازی سابر زنان برای حضور در بازی های آسیایی ۲۰۲۲ بیان کرد: اردو را خیلی قوی شروع کردیم و مربیان هم تمام تلاش خود را می کنند و شرایط خوب است. امیدوارم این اردوها مستمر باشد چون تنها چیزی که به ما کمک می کند این است زیر نظر مربیان تمرین کنیم.

سازنچیان در مورد هدف گذاری تیم سابر زنان در بازی های آسیایی هانگژو گفت: بازی های آسیایی خیلی برای من بقیه اعضای تیم مهم است. در بازی‌های آسیایی جاکارتا به نوعی ناکام برگشتیم با اینکه بد بازی نکردیم اما در مرحله یک چهارم نهایی مقابل کره جنوبی که تیم قدرتمندی است شکست خوردیم و فکر می کنم انگیزه ما را بیشتر کرد تا از بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ دست پر برگردیم. فدراسیون تمام خواسته‌های ما را فراهم کرده است و تشکر می کنم اما این درخواست را دارم که اردوهای تیم ملی ادامه دار باشد. ما نباید متکی به یک یا دو اردو باشیم. این ۱۱ ماه باقی مانده تا بازی‌های آسیایی خیلی مهم است. حتی این که چه روزی استراحت کنیم و چه روزی تمرین داشته باشیم نیز اهمیت بالایی دارد از این رو تنها خواسته ما این است اردو ها مستمر باشد و من قول می دهم تیم سابر زنان بهترین نتیجه را بگیرد.

او در پاسخ به این پرسش که با توجه تعطیلی مسابقات و اردوها به علت شیوع ویروس کرونا با چه شرایطی در اردو حاضر شد، تصریح کرد: دو سال بود اردو و مسابقه ای نداشتیم و فقط من فروردین ماه در مسابقات زون آسیا برای کسب سهمیه المپیک شرکت کردم. قبل از آن بخاطر شیوع ویروس کرونا یکی، دو اردو بیشتر نداشتیم و شرایط آمادگی پایین بود. اما این طور هم نبود که کلا تمرین نداشته باشیم و همه بازیکنان در استان های خود پیگیر تمریناتشان بودند. خود من فکر می کردم ضعف بدنی ام بیشتر از این باشد اما تمرینات را خوب شروع کردم.

دختر شمشیرباز ایران در پاسخ به پرسش دیگری مبنی براینکه یا توجه به شیوع ویروس کرونا، در مواقعی که اردو ی تیم ملی نیست برای تمرین در سالن با او همکاری می شود یا خیر، گفت: برای خودم باشگاه دارم و سه سال و نیم است جدا از هیات کار می کنم. از زمانی که شیوع ویروس کرونا شروع شده است خدا را شکر مشکلی برای تمرین نداشتم.

سازنچیان در مورد اهمیت برگزاری هر چه سریع‌تر لیگ برتر نیز تاکید کرد: برگزاری لیگ خوب است. جدا از بحث مالی، برای نفراتی که سن کمتری دارند بعد از مدتها دوری از مسابقات، انگیزه ای می شود و ما هم در جو مسابقه قرار می گیریم و بعد از اردوهایی که داشتیم خودمان را محک می زنیم که چقدر پیشرفت داشته ایم. اتفاقا دوست دارم لیگ برگزار شود.

او در پایان گفت: از مربیان که با جان و دل برای ما وقت می گذارند و فدراسیون که در این شرایط سخت با ما همکاری می کند، تشکر می کنم و فقط خواهش می کنم اردوها ادامه باشد تا اگر خدا بخواهد دست پر از مسابقات برگردیم.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها