|

برگزاری اولین دوره مسابقات آزاد قهرمانی جهان تکواندو زنان به میزبانی ریاض

اولین دوره مسابقات آزاد قهرمانی جهان تکواندو زنان 2021، در روزهای چهارم تا ششم آذر به میزبانی ریاض برگزار می‌شود.

برگزاری اولین دوره مسابقات آزاد قهرمانی جهان تکواندو زنان به میزبانی ریاض

اولین دوره مسابقات آزاد قهرمانی جهان تکواندو زنان 2021، در روزهای چهارم تا ششم آذر به میزبانی ریاض برگزار می‌شود.

زهرا سروی، نایب رییس زنان فدراسیون تکواندو کشورمان در خصوص تیم اعزامی به این دوره از رقابت‌ها در گفت‌و‌گو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو گفت: هفته گذشته رقابت‌های انتخابی تیم‌ملی با حضور مدال آوران طلایی سی و یکمین دوره مسابقات بین المللی جام فجر و سومین دوره رقابت های بین المللی آزاد آسیا، مدال آوران بیست و چهارمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا و منتخبین کمیته فنی برگزار شد.

وی افزود: ترکیبی در همان مقطع زمانی اعلام شد اما با توجه به شرایط، برخی تغییرات داشتیم و در نهایت با ترکیبی از جوانان و با تجربه ها در مسابقات آزاد قهرمانی جهان ریاض حضور پیدا می‌کنیم تا انشاءالله تکواندوکاران توانمند کشورمان با کسب امتیاز این رویداد بتوانند جایگاه خود را در رنکینگ ارتقاء داده و کار راحت‌تری در رویدادهای پیش رو داشته باشند.

سروی در ادامه گفت: سعیده نصیری در وزن 46- کیلوگرم، غزل سلطاانی در وزن 53- کیلوگرم، ناهید کیانی و زهرا شیدایی در وزن 57- کیلوگرم، کوثر اساسه و نرگس میرنوراللهی در وزن 62- کیلوگرم، ملیکا میرحسینی در وزن 73- کیلوگرم و زینب اسماعیلی در وزن 73+ کیلوگرم ترکیب تیم‌ملی تکواندو را تشکیل می‌دهند.

نایب رییس بانوان فدراسیون تکواندو خاطرنشان کرد: مربیانی در مسابقات ریاض می‌توانند به عنوان کوچ فعالیت کنند که مدرک کوچینگ سطح دو بین‌المللی داشته باشند؛ کمرانی، یاسایی و فولادی تنها این مدرک را دارند که با توجه به سرمربیگری تیم ملی تکواندو ناشنوایان توسط یاسایی، برای شرکت در این رویداد از فولادی استفاده خواهیم کرد.

وی در ادامه گفت: برهمین اساس هدایت این نفرات در این رویداد برعهده مهرو کمرانی به عنوان سرمربی و ریحانه فولادی به عنوان مربی است؛ خانم درستی همچنان مربی تیم ملی بوده اما متاسفانه با توجه به شرایطی خاصی که برای ایشان به وجود آمده امکان همراهی تیم در مسابقات ریاض را نداشتند.

سروی در پایان گفت: با توجه به امتیازات بالایی که این رویداد دارد، امیدوارم تکواندوکاران کشورمان بتوانند عملکرد خوبی داشته باشند و بهترین نتیجه را کسب کنند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها