|

تلاش ریحانه برای کسب اولین مدال آسیایی در پرش طول زنان

رکورددار پرش طول زنان گفت که برای مسابقات قهرمانی داخل سالن آسیا آماده می‌شود و تلاش می‌کند که اولین مدال آسیایی خود را کسب کند.

تلاش ریحانه برای کسب اولین مدال آسیایی در پرش طول زنان

به گزارش ایسنا، ریحانه مبینی می‌گوید برای مسابقات قهرمانی داخل سالن آسیا آماده می‌شود و تلاش می‌کند که اولین مدال آسیایی خود را کسب کند.

ریحانه مبینی با رکوردشکنی‌هایی که در پرش طول انجام داد، یکی از امیدهای اصلی فدراسیون دوومیدانی برای مدال‌آوری در مسابقات قهرمانی داخل سالن آسیا و حتی بازی‌های آسیایی است. او پس از جابجایی رکورد ۴۵ ساله این ماده و ثبت آن به نام خود، بارها آن را شکست و ارتقا داد. از آنجایی که او در آران و بیدگل شرایط تمرینی مناسبی ندارد، قرار است تا چند روز دیگر به بوشهر اعزام شود تا خود را برای مسابقات پیش رو آماده کند.

وی درباره زمان حضورش در اردوی بوشهر بیان کرد: شهرستان ما یک لاین پرش طول دارد که قرار است تارتان شود، به همین دلیل مربی‌ام گفت باید بماند تا یکسری کارهای اولیه را انجام بدهد. فکر می‌کنم تا اواخر هفته جاری کارش تمام می‌شود و به بوشهر می‌رویم.

او در مورد پیگیری تمرینات خود در آران و بیدگل گفت: کاشان پیست تارتان دارد و در سالن وزنه هم کار می‌کنم. از طرفی برخی تمریناتم را در کویر انجام می‌دهم. شرایط به طور کلی بد نیست اما بوشهر شرایط بهتری دارد چون نزدیک سطح دریاست و برای مواد پرشی خوب است. در حال حاضر تمرینات منسجمی را پشت سر می‌گذارم.

مبینی با بیان اینکه هدف اصلی‌اش مدال‌آوری در قهرمانی داخل سالن آسیاست، ادامه داد: این مسابقات بهمن ماه برگزار می‌شود. البته یک مسابقه داخلی در دی ماه وجود دارد که خودم را محک می‌زنم اما شاید عملکرد خوبی نداشته باشم چون در فصل آماده‌سازی هستم و شاید کمی بدنم سنگین باشد اما برای قهرمانی آسیا آماده می‌شوم تا اولین مدالی آسیایی خود را بگیرم.

او در پایان به حمایت فدراسیون و باشگاه پلیمر خلیج فارس اشاره و بیان کرد: خوشبختانه با توجه به عملکرد خوبی که سال گذشته داشتم و چند بار رکورد شکستم، توجه فدراسیون به من جلب شده و سطح توقعم را برآورده کرده است. از طرفی تیم پلیمر خلیج فارس همم گفته که من را همراه با تیمی هفت نفره به اردوی لهستان می‌فرستد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها