|

حسن روحانی، مربی تیم ملی کاراته:

تیم اصلی به قهرمانی آسیا اعزام می‌شود

مربی تیم ملی کاراته گفت: تصمیم بر این شد تا همان ترکیب اعزامی به مسابقات قهرمانی جهان عازم مسابقات قهرمانی آسیا شود.

تیم اصلی به قهرمانی آسیا اعزام می‌شود

حسن روحانی درباره اعزام تیم ملی کاراته به مسابقات قهرمانی آسیا اظهار کرد: شرایط به گونه ای رقم خورد که تیم ملی از اعزام به مسابقات قهرمانی جهان بازماند، به همین دلیل تصمیم بر این شد تا همان ترکیب اعزامی به مسابقات قهرمانی جهان عازم مسابقات قهرمانی آسیا شود.

مربی تیم ملی کاراته با تاکید بر اینکه نباید حقی از ملی پوشان ضایع شود، گفت: رقابت های انتخابی تیم ملی کاراته در حالی برگزار شد و قرار بود تیم اول به مسابقات قهرمانی جهان و تیم دوم نیز به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام شود اما زمانی که اعزام به مسابقات قهرمانی جهان لغو شد حق را برای تیم اصلی قائل شدیم که به قهرمانی آسیا اعزام شود که در حق ملی پوشان اجحاف نشود.

وی یادآور شد: در نهایت تصمیم کادر فنی بر این شد که ترکیب اصلی اعزامی به رقابت های قهرمانی جهان به مسابقات قهرمانی آسیا برود تا پرقدرت‌تر در قهرمانی آسیا ظاهر شویم و حقی ضایع نشود. فدراسیون نیز برای تیم دوم برای حضور در کاراته‌وان‌ها برنامه ریزی خواهد کرد.

روحانی درباره تاثیر حضور تیم در قهرمانی آسیا برای رویدادهای پیش رو گفت: روی مدال طلای کاراته در کاروان اعزامی به بازی های آسیایی حساب ویژه ای می کنند و تلاش می کنیم با اعزام تیم اصلی مدال های طلا را از آن خود کنیم. هر چه تیم ملی در مسابقات بیش تری شرکت کند قطعا به سود آماده سازی هر چه بیشتر ملی‌پوشان خواهد بود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها