|

تبدیل ایرپادز به سمعک در محصولات اپل

اپل در حال مطالعه روش‌هایی برای تبدیل ایرپادز به یک دستگاه بهداشتی، از جمله افزایش شنوایی، بررسی دمای بدن و نظارت بر وضعیت بدن است.

تبدیل ایرپادز به سمعک در محصولات اپل

اپل در حال مطالعه روش‌هایی برای تبدیل ایرپادز به یک دستگاه بهداشتی، از جمله افزایش شنوایی، بررسی دمای بدن و نظارت بر وضعیت بدن است.

این برنامه‌ها جاه طلبی اپل را برای افزودن ویژگی‌های سلامتی و سلامتی به دستگاه‌های فراتر از ساعت اپل، (جایی که امروزه بیشتر عملکرد‌های سلامتی این شرکت وجود دارد)، نشان می‌دهد. وال استریت ژورنال، ماه گذشته گزارش داد که اپل، در حال کار روی نوعی فناوری است که هدف آن استفاده از آیفون برای تشخیص افسردگی و افت شناختی است.

مشخص نیست که آیا اپل در حال توسعه ویژگی‌های جدید سمعک مخصوص ایرپادز است یا می‌خواهد ویژگی‌های بهبود دهنده شنوایی موجود در هدفون را به عنوان سمعک به بازار عرضه کند.

ایرپاد پرو، در حال حاضر ویژگی‌هایی را برای بهبود شنوایی ارائه می‌دهد، از جمله "تقویت مکالمه"، که هفته گذشته راه اندازی شد و باعث افزایش صدا و وضوح افراد در مقابل کاربر می‌شود.

دکتر نیکلاس رید، متخصص شنوایی سنجی در جان هاپکینز، گفت که چشم انداز ارائه ایرپاد‌های آینده توسط اپل به عنوان یک سمعک بدون نسخه، می‌تواند تغییری بالقوه در بازی دنیای فناوری ایجاد کند. وی گفت که ایرپاد اپل در همه جا می‌تواند انگ قدیمی را در ارتباط با سمعک‌های سنتی که اغلب مانع استفاده از آن‌ها می‌شود از بین ببرد و هزینه بسیار کمتری نسبت به سمعک‌های سنتی داشته باشد.

ایرپاد‌ها ممکن است برای برخی از مبتلایان به کم شنوایی مناسب نباشند، زیرا هنوز عمر باتری آن در تمام طول روز جوابگو نیست. همچنین، اپل توسط رقیب لوازم الکترونیکی مصرفی Bose در بازار سمعک مورد ضرب و شتم قرار گرفته است، که سمعک فاقد FDA را می‌فروشد و مصرف کنندگان می‌توانند خودشان آن را سفارش دهند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها