|

علیرضا زالی، فرمانده ستاد مقابله با کرونا اعلام کرد:

اعزام واحدهای سیار واکسیناسیون به منازل افراد ناتوان در تهران

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران گفت: افرادی که به دلیل بیماری، ناتوانی و…، نمی‌توانند به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند، واحدهای سیار برای تزریق واکسن به نشانی این افراد اعزام خواهند شد.

اعزام واحدهای سیار واکسیناسیون به منازل افراد ناتوان در تهران

به گزارش مهر، علیرضا زالی، فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران، گفت: با افزایش تعداد مراکز واکسیناسیون زمینه دسترسی آسان شهروندان به واکسن فراهم شده اما برخی افراد هنوز برای دریافت واکسن مراجعه نکرده‌اند.

وی با عنوان این مطلب که از جمعیت ۱۴ میلیون و ۲۰۰ هزار نفری استان تهران تقریباً حدود ۷۰ درصد آنان دوز اول واکسن را دریافت کرده‌اند، افزود: روزانه حدود ۷۰ درصد مراجعان به مراکز ما دوز اول و ۳۰ درصد نیز دوز دوم را دریافت می‌کنند.

زالی از راه اندازی واحدهای سیار واکسیناسیون برای افراد ناتوان در تهران خبر داد و گفت: افراد ناتوان که قادر به مراجعه به مراکز واکسیناسیون نیستند می‌توانند به سامانه vaccine.sbmu.ac.ir مراجعه و اطلاعات خود را ثبت کنند.

وی ادامه داد: واحدهای سیار بر اساس زمان بندی به درب منزل این افراد برای واکسیناسیون اعزام خواهند شد.

زالی افزود: افرادی که به دلیل بیماری، ناتوانی، نداشتن همراه و…، نمی‌توانند به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند پس از ثبت اطلاعات در سامانه، پیامکی را دریافت خواهند کرد و پس از طی مراحل در زمان بندی مقرر واحدهای سیار برای تزریق واکسن به نشانی این افراد اعزام خواهند شد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها