|

محمدحسن قوسیان مقدم، سخنگوی جمعیت هلال احمر:

ورود واکسن فایزر در دستور کار ما نیست

سخنگوی جمعیت هلال احمر گفت: بنابر اعلام صورت گرفته ورود واکسن فایزر در دستور کار جمعیت هلال احمر قرار ندارد.

ورود واکسن فایزر در دستور کار ما نیست

به گزارش تسنیم، سخنگوی جمعیت هلال احمر از ورود ۶۰ میلیون دوز واکسن کرونا طی یک ماه آینده به کشور خبر داد و گفت: با ورود این تعداد، میزان واکسن‌های کرونا به عدد ۱۴۰ میلیون دوز خواهد رسید.

محمدحسن قوسیان مقدم، سخنگوی جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه تا به امروز حدود ۸۰ میلیون دوز واکسن کرونا وارد کشور شده است، اظهار کرد: سهم هلال احمر ۵۲ میلیون دوز واکسن بوده که وارد کشور و در اختیار وزارت بهداشت قرار داده شده است.

وی با بیان اینکه طی دو هفته گذشته نیز ۱۲ میلیون دوز واکسن ویژه دانش‌آموزان و افراد تا زیر ۲۰ سال وارد کشور شد، گفت: تمام واکسن‌های وارداتی در اختیار وزارت بهداشت قرار می‌گیرد و فرآیند واکسیناسیون از طریق این وزارتخانه انجام می‌شود.

سخنگوی جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه بنابر برنامه‌ریزی انجام شده از دهم مهرماه تا دهم آبان‌ماه ۶۰ میلیون دوز واکسن وارد کشور می‌شود، گفت: نوع این واکسن‌ها سینوفارم بوده و طی این زمانبندی وارد کشور می‌شود و در اختیار وزارت بهداشت قرار می‌گیرد.

قوسیان مقدم گفت: بنابر اعلام صورت گرفته ورود واکسن فایزر نیز در دستور کار جمعیت هلال احمر قرار ندارد.

وی اظهار کرد: در طی هفته آینده و با توجه به ورود ۶۰ میلیون دوز واکسن در یک ماه میزان واکسن‌های وارداتی به ۱۴۰ میلیون دوز واکسن می‌رسد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها