|

حضوری شدن کلاس های دانشجویان دانشگاه آزاد از 15 آبان‌ماه

رییس دانشگاه آزاد اسلامی از حضوری شدن کلاس های دانشجویان مقطع کارشناسی و تحصیلات تکمیلی در شهرهای با وضعیت آبی از ۱۵ آبان ماه خبر داد.

حضوری شدن کلاس های دانشجویان دانشگاه آزاد از 15 آبان‌ماه

رییس دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه، به طور کلی بین ۶۰ تا ۶۵ درصد اساتید و دانشجویان این دانشگاه واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند، از حضوری شدن کلاس های دانشجویان مقطع کارشناسی و تحصیلات تکمیلی در شهرهای با وضعیت آبی از ۱۵ آبان ماه خبر داد.

به گزارش ایرنا، محمدمهدی طهرانچی روز چهارشنبه اظهار داشت: دانشگاه آزاد به طور کامل و بر اساس کدملی دانشجویان، آمار تزریق واکسن دانشجویان دانشگاه آزاد را در اختیار دارد؛ بر این اساس و طبق آخرین آمار، از مجموع اساتید و هیات علمی و حق التدریس ۱۷ هزار و ۶۰۰ نفر دو دز واکسن و ۲۶ هزار نفر نیز دز اول واکسن را تزریق کرده اند.

رییس دانشگاه آزاد همچنین گفت: از مجموع دانشجویان در مقطع دکترای تخصصی نیز ۴۱ درصد یک دز واکسن و ۵۹ درصد نیز دو دز واکسن کرونا را تزریق کرده اند.

وی همچنین تصریح کرد: از بین دانشجویان کارشناسی نیز حدود ۱۸ درصد هنوز واکسن خود را دریافت نکرده اند که تزریق واکسن مابقی دانشجویان این مقطع نیز با هماهنگی وزارت بهداشت در حال پیگیری است.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی، در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوالی در خصوص اینکه، آیا از ۱۵ آبان ماه کلاس های دانشگاه آزاد حضوری برگزار خواهد شد یا خیر نیز اظهار داشت: دانشگاه آزاد نحوه حضوری بودن دانشجویان در دانشگاه ها را مطابق با دستورالعملی که در دست تهیه است، از شهرهای آبی و زرد آغاز خواهد کرد.

وی با تاکید بر اینکه، ما باید بین شهرهای قرمز و نارنجی در حوزه کرونا تفاوت قائل شویم و این مساله را مدیریت کنیم، تصریح کرد: برنامه دانشگاه آزاد در مرحله نخست شروع کلاس های حضوری در شهرهای آبی و زرد از ۱۵ آبان ماه خواهد بود.

طهرانچی در خصوص زمان آغاز کلاس های حضوری مقطع تحصیلات تکمیلی نیز توضیح داد: حضور دانشجویان مقاطع کارشناسی و تحصیلات تکمیلی در شهرهای آبی به صورت کامل خواهد بود اما در شهرهای زرد تنها شاهد حضور دانشجویان مقطع تحصیلات تکمیلی از ۱۵ آبان ماه خواهیم بود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها