|

آخرین مهلت ثبت‌ نام پذیرفته‌ شدگان ارشد دانشگاه آزاد، ۷ آبان ماه

ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ دانشگاه آزاد اسلامی امروز (جمعه، ۷ آبان) پایان می‌پذیرد.

آخرین مهلت ثبت‌ نام پذیرفته‌ شدگان ارشد دانشگاه آزاد، ۷ آبان ماه

ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ دانشگاه آزاد اسلامی امروز (جمعه، ۷ آبان) پایان می‌پذیرد.

بر این اساس، پذیرفته شدگان آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد تا پایان امروز فرصت دارند با مراجعه به سامانه آموزشیار به آدرس edu.iau.ac.ir نسبت به ثبت نام خود به صورت مجازی اقدام کنند.

پذیرفته شدگان کلیه محل های دانشگاهی جهت اطلاع از زمان و چگونگی تحویل مدارک به آدرس سایت واحد دانشگاهی محل پذیرش خود مراجعه کنند.

پذیرفته شدگان آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی می‌توانند جهت اطلاع از شرایط و ضوابط ثبت نام به راهنمای ثبت نام که در سامانه این مرکز به آدرس sanjesh.iau.ir قرار گرفته، مراجعه کنند.

اصل مدرک کارشناسی (لیسانس) صادره از دانشگاه آزاد اسلامی یا سایر دانشگاه‌های معتبر داخل و خارج کشور که مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی باشد، به انضمام ریز نمرات دوره کارشناسی با قید معدل از جمله مدارک لازم برای ثبت‌نام داوطلبان است.

تصویر تمامی صفحات شناسنامه، تصویر کارت ملی(پشت و رو)، شش قطعه عکس ۴×۳ تمام رخ (از یک نگاتیو) که اخیراً تهیه شده باشد (برای دانشجویان آقا مشمول ۱۲ قطعه) و مدرکی که وضعیت خدمت وظیفه عمومی را مشخص کند، از جمله مدارک ثبت نام داوطلبان است.

شهریه پذیرفته‌شدگان از دو بخش شهریه پایه (ثابت) و متغیر تشکیل شده که در هر نیمسال تحصیلی از دانشجویان دریافت می‌شود. علاوه بر دو مورد مذکور، دانشجویان در بدو ورود به دانشگاه و فقط در نیمسال اول باید مبلغ ۲ میلیون و ۲۲۵ هزار ریال عنوان هزینه خدمات آموزشی، در سامانه آموزشیار پرداخت کنند.

زمان ثبت‌نام از پذیرفته‌شدگان آزمون ارشد دانشگاه آزاد اسلامی که در ابتدا از تاریخ ۱ تا ۳ آبان ماه اعلام شده بود، تا تاریخ ۷ آبان ماه تمدید شده است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها