|

طرح زمستانی پلیس از اول آذر آغاز می شود

جانشین پلیس راهور ناجا از اجرای طرح زمستانی پلیس با همکاری وزارت راه و ترابری، هلال احمر، اورژانس و سایر سازمان‌ها و نهاد‌های امدادی از اول آذرماه خبر داد.

طرح زمستانی پلیس از اول آذر آغاز می شود

جانشین پلیس راهور ناجا گفت: طرح زمستانی پلیس با همکاری وزارت راه و ترابری، هلال احمر، اورژانس و سایر سازمان‌ها و نهاد‌های امدادی از اول آذر آغاز خواهد شد.

سردار حسینی امروز در کمیته بررسی طرح زمستانی که با حضور نمایندگان سازمان‌ها و نهاد‌ها در شهرک آزمایش برگزار شد، افزود: امیدوارم اجرای این طرح نتیجه و بازخورد خوبی در جهت آرامش و آسایش مردم داشته باشد و بتوانیم خدمات خوبی را در زمستان در تمامی محور‌های ارتباطی به مردم ارائه دهیم.


وی گفت: به هر حال وظیفه سنگینی بر دوش ماست و بایستی این وظیفه را به درستی انجام دهیم.


سردار حسینی با بیان اینکه یکی از مشکلات سازمان‌ها و نهاد‌های امدادی بحث اعتبارات است، افزود: با مکاتباتی که با وزارت راه و وزارت کشور و همچنین دفتر معاون اول رئیس جمهور خواهیم داشت اعتبار مستقلی را برای طرح زمستانی پیگیر خواهیم شد.


سردار حسینی گفت: در طرح زمستانی بایستی سازمان‌ها و نهاد‌ها از بهترین تجهیزات و نیرو‌های خود استفاده کنند.
وی افزود: اطلاعات دقیقی باید از سوی وزارت راه و پلیس راهور در خصوص جاده‌ها به مردم ارائه شود.


سردار حسینی گفت: از اول آذر در هر شرایط آب و هوایی بایستی تمامی خودرو‌هایی که در جاده‌ها تردد می‌کنند زنجیر چرخ داشته باشند و این موضوع کنترل خواهد شد و رانندگان نیز موظفند در خودروی خود زنجیر چرخ داشته باشند در غیر این صورت از ادامه مسیر جلوگیری می‌شود.


وی گفت: آمادگی سازمان‌ها و نهاد‌ها و پلیس باید به گونه‌ای باشد که در هر شرایط آب و هوایی در صورت بروز مشکل بتوانند خانواده‌ها را پذیرا باشند و حتی از پلیس می‌خواهیم که مواد غذایی در خودرو‌های خود داشته باشند که در صورت نیاز مردم آن مواد غذایی را در اختیارشان قرار دهند.


جانشین پلیس راهور ناجا همچنین از صدا و سیما به خاطر پوشش خبری خوبی که از تمامی فعالیت‌های پلیس و سایر سازمان‌ها و نهاد‌ها در همه امور انجام می‌دهد، تشکر کرد و گفت: نقش بی بدیل صدا و سیما در اطلاع رسانی به مردم مشخص است و موجب می‌شود از حوادث پیشگیری شود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها