|

معاون علوم پزشکی قم:

دریافت هزینه بابت تزریق ‎واکسن کرونا صحت ندارد

معاون علوم پزشکی قم گفت: هیچ سیاستی مبنی بر پولی شدن واکسن کرونا فعلا ابلاغ نشده و دریافت هزینه بابت تزریق ‎واکسن کرونا کذب محض است.

دریافت هزینه بابت تزریق ‎واکسن کرونا صحت ندارد

به گزارش ایرنا، سیامک محبی، معاون علوم پزشکی قم با اشاره به اینکه تا روز گذشته یک میلیون و ۲۵۳ هزار و ۵۵۵ دُز واکسن کرونا به جامعه هدف در استان تزریق شده است اظهار داشت: هیچ سیاستی مبنی بر پولی شدن واکسن کرونا فعلا ابلاغ نشده و دریافت هزینه بابت تزریق ‎واکسن کرونا کذب محض است.

وی با تاکید بر اهمیت اقناع‌سازی واکسیناسیون و ترویج بیش از پیش آن در جامعه، تصریح کرد: امیدواریم که نتایج ملموس‌تر آن را در روزهای آینده با افزایش میزان مراجعه‌های مردم به مراکز واکسیناسیون کرونا شاهد باشیم تا دغدغه‌ای بابت موج ششم بحران کرونا در خصوص انجام ندادن واکسیناسیون گروه‌های سنی هدف نداشته باشیم.

معاون علوم پزشکی قم با بیان اینکه علاوه بر مراکز تجمیعی واکسیناسیون، تمامی مراکز خدمات جامع سلامت و پایگاه‌های سلامت در سطح شهر نیز تزریق واکسن کرونا را دنبال می کنند ادامه داد: از همشهریان می‌خواهیم که بدون توجه به اخبار کذب منتشر شده، با اعتماد به مراکز واکسیناسیون کرونا مراجعه کنند و تزریق واکسن کرونا را به روزهای دیگر موکول نکنند.

مدیر بهداشت و درمان حرم مطهر کریمه اهل‌بیت (س) نیز از حضور گروه جهادی متشکل از متخصصان زنان، مغز و اعصاب، گوارش، کلیه و مجاری ادراری، دندانپزشکی و مامایی برای خدمت به زائران در سالروز رحلت حضرت معصومه خبر داد و گفت: در بخش دندانپزشکی علاوه بر معاینه و تجویز داروی رایگان، جرم‌گیری و ترمیم نیز به صورت رایگان انجام می‌شود.

مهدی عباسیان گفت: به این مناسبت یک گروه از پزشکان جهادی در حرم مطهر بانوی کرامت به زائران و مجاوران به صورت صلواتی خدمت‌رسانی می‌کنند.

وی افزود: این گروه ۵۰ نفری شامل پزشک عمومی، متخصصان زنان، مغز و اعصاب، گوارش، کلیه و مجاری ادراری، دندانپزشکی، مامایی و پرستار می‌شود که علاوه بر معاینه، خدمات داروخانه‌ای نیز به صورت رایگان ارائه می‌شود.

مدیر بهداشت و درمان حرم بانوی کرامت افزود: در بخش دندانپزشکی علاوه بر معاینه و تجویز داروی رایگان، جرم‌گیری و ترمیم نیز به صورت رایگان انجام می‌شود.

وی ادامه داد: این گروه جهادی از صبح روز رحلت شهادت گونه حضرت فاطمه معصومه در طبقه همکف کتابخانه حرم واقع در صحن جامع پیامبر اعظم(ص) مستقر شده و تا غروب آفتاب به زائران و مجاوران ارائه خدمت می‌کنند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها