|

مهلت ثبت‌نام دکتری ۱۴۰۱ امروز به پایان می‌رسد

مهلت ثبت‌نام داوطلبان جهت شرکت در آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه متمرکز (Ph.D) سال ۱۴۰۱ از روز دوشنبه یکم آذرماه آغاز شده است، امروز دوشنبه هشتم آذرماه به پایان می‌رسد.

مهلت ثبت‌نام دکتری ۱۴۰۱ امروز به پایان می‌رسد
مهلت ثبت‌نام متقاضیان آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه متمرکز (Ph.D) سال ۱۴۰۱ امروز، هشتم آذر به پایان می‌رسد.

مهلت ثبت‌نام داوطلبان جهت شرکت در آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه متمرکز (Ph.D) سال ۱۴۰۱ برای پذیرش در دوره‌های روزانه، نوبت دوم، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه پیام نور، دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی که از روز دوشنبه یکم آذرماه آغاز شده است، امروز دوشنبه هشتم آذرماه به پایان می‌رسد.


داوطلبان باید توجه داشته باشند که ثبت‌نام منحصراً به صورت اینترنتی و از طریق درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org انجام خواهد پذیرفت. هر متقاضی بر اساس ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام و شرکت در آزمون می‌تواند در یک کدرشته امتحانی ثبت‌نام و در آزمون مربوط شرکت کند.


طبق آخرین آمار اعلام شده از سوی سازمان سنجش آموزش کشور بیش از ۴۰ هزار داوطلب برای این دوره از آزمون ثبت‌نام کردند.

براساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده کنکور دکتری ۱۴۰۱ روز جمعه ششم اسفندماه امسال برگزار خواهد شد. متقاضیان لازم است از روز سوم تا روز پنجم اسفند ماه با مراجعه به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور نسبت به تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون و راهنمای شرکت در آزمون اقدام کنند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها