|

خبر

محرومیت مسعود شجاعی از حضور در 2 هفته اول لیگ کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مسعود شجاعی را از همراهی تیم خود در دو هفته ابتدایی لیگ برتر محروم کرده است. به گزارش روابط عمومی باشگاه تراکتور، مسعود شجاعی به دلیل محرومیت اعمال‌شده از سوی کمیته انضباطی در دیدار مقابل نفت مسجد‌سلیمان قادر به همراهی تراکتور نخواهد بود. شجاعی دو جلسه از همراهی تراکتور محروم شده است. باشگاه تراکتور اعتراض خود را به این حکم اعلام کرده و در تلاش است محرومیت کاپیتان تیم را برای هفته دوم رفع کند.

ابتلای ۶ بازیکن لیگ برتری به ویروس کرونا دکتر زهره هراتیان توضیحاتی درباره روند اخذ تست کرونا از بازیکنان لیگ برتر ارائه کرد. دکتر زهره هراتیان، سخنگوی ستاد مبارزه با کرونا در فوتبال، ضمن اعلام اخذ تست کرونا از بازیکنان تیم‌های لیگ برتر در فاصله ۷۲ ساعت تا برگزاری مسابقاتشان، خبر داد که از ۷۳۲ نمونه اخذ‌شده PCR از ۱۵ تیم لیگ‌برتری (به‌جز پیکان که بازی این تیم مقابل صنعت نفت لغو شده) تست شش بازیکن مثبت اعلام شد. او همچنین عنوان کرد: هر شش بازیکن بلافاصله توسط پزشکان تیم‌ها در قرنطینه خانگی قرار گرفته و وضعیت آنها توسط ستاد مبارزه با کرونا در فوتبال رصد خواهد شد. اسامی این شش بازیکن جهت کنترل بیشتر به شکل محرمانه در اختیار ناظران بازی قرار گرفته است. هراتیان افزود: در همه بازی‌ها ناظران سلامت ستاد مبارزه با کرونا در فوتبال حضور خواهند داشت و طبق دستورالعمل، مسائل بهداشتی را رصد خواهند کرد.

حضور ۷۰ کشور در رقابت‌های کشتی قهرمانی جهان رئیس فدراسیون کشتی روسیه با تأکید بر برگزاری رقابت‌های جهانی صربستان، گفت: بیش از ۷۰ کشور برای حضور در رقابت‌های کشتی قهرمانی جهان اعلام آمادگی کرده‌اند. به گزارش ایسنا، پس از اعلام انصراف آمریکا و تیم‌های مردان ژاپن از حضور در رقابت‌های جهانی صربستان، فدراسیون کشتی روسیه اعلام کرد قطعا در این رقابت‌ها حاضر خواهد شد. میخاییل مامیاشویلی، رئیس فدراسیون کشتی روسیه، در‌این‌باره گفت: تصمیم آمریکا و ژاپن را برای انصراف از رقابت‌های جهانی صربستان درک می‌کنم؛ چراکه در پی مشکلات موجود این تصمیم اتخاذ شده است و همه با این تصمیم با منطق برخورد می‌کنند. رئیس فدراسیون کشتی روسیه تصریح کرد: البته حضور تعدادی از بزرگان کشتی جهان در این رقابت‌ها درخور توجه است. ما نیز تمام تلاش خود را برای حضور در این رقابت‌ها انجام می‌دهیم و فکر می‌کنم این اقدام درستی است. با انجام تمامی اقدامات لازم می‌توانیم شاهد برگزاری رقابت‌های خوبی باشیم و همه از اقامتشان رضایت داشته باشند. او در پایان گفت: با نناد لالوویچ، رئیس اتحادیه جهانی کشتی، در‌این‌باره صحبت کردم، بیش از 70 کشور جهان برای حضور در رقابت‌های جهانی صربستان اعلام آمادگی کرده‌اند. ‌ قهرمان المپیک به ۶ ماه حبس محکوم شد احمد ابوغاش ستاره ۲۴‌ساله تکواندوی اردن و دارنده مدال طلای المپیک به شش ماه حبس محکوم شد. به گزارش ایسنا، احمد ابوغاش، قهرمان اردنی المپیک ۲۰۱۶ ریو در رشته تکواندو، چندی پیش در خبری غافلگیر‌کننده اعلام کرد از دنیای قهرمانی خداحافظی کرده است. پس از این اتفاق مشخص شد وی به دلیل ارتکاب جرم دارای پرونده است و دیگر قصدی برای حضور در میادین ندارد. دادگاه اردن وی را به دلیل پرونده جنایی و جعل اسناد رسمی به شش ماه حبس محکوم کرد. دادگاه توضیحات بیشتری درباره جرم وی ارائه نکرده است. وی تنها طلایی تاریخ ورزش اردن در بازی‌های المپیک است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها