|

کوتاه

دبیرکل حزب اتحاد ملت به سرطان مبتلا شد ایلنا: علی شکوری‌راد، دبیرکل حزب اتحاد ملت، در پیامی توضیح داد که با تشخیص نوعی سرطان خون در بخش خون بیمارستان شریعتی بستری شده است. او که از پنجشنبه گذشته با تشخیص بیماری کووید۱۹ در بیمارستان بستری است، در پیامی که روز گذشته برای خانواده و دوستانش فرستاد، به گزارشی از روند بستری و آزمایش‌های خود پرداخت. متن یادداشت شکوری‌راد به شرح ذیل است: الحمدلله حالم بهتر است و دیشب بدون استفاده از اکسیژن خوابیدم. همان‌طور که می‌دانید، با تشخیص کووید بستری شدم؛ ولی از همان روز اول یافته‌های سی‌تی‌ اسکن شک‌برانگیز بود که کووید به‌تنهایی باشد. یافته‌های آزمایشگاهی که نشان می‌داد هموگلوبین به‌شدت پایین است و پلاکت‌های خون بسیار کم ‌شده‌اند، متخصصان خون بیمارستان را بر آن داشت که لام خون‌ محیطی را تهیه و بررسی کنند. نظر آنها این بود که بیماری من کووید نیست و باید از نظر بیماری خونی بررسی شوم‌ و به‌همین‌دلیل به بخش خون بیمارستان شریعتی منتقل شدم. دیروز بیوپسی مغز استخوان‌ شدم و متخصصان مربوطه با دیدن لام نظرشان این است که بیماری من AML است؛ یعنی Acute Myeloid Leukemia که نوعی سرطان مغز استخوان است. خوشبختانه با تکنیک‌های جدید درمان‌های مؤثری برای این نوع سرطان‌ها وجود دارد که احتمالا از همین امروز و فردا برای من آغاز خواهد شد. به‌همین‌دلیل ممکن است تا یک ماه دیگر در این بخش بستری بمانم تا فرایند شیمی‌درمانی تکمیل شود. کادر درمان و پرستاری اینجا فوق‌العاده خوب هستند و دیروز همه کارها از‌جمله بیوپسی مغز استخوان و تعبیه CV-line برای آغاز شیمی‌درمانی در اسرع وقت و با بهترین کیفیت انجام شد. ابراز محبت نزدیکان، اقوام، دوستان و همکاران مرتب به من می‌رسد و دعاهای‌شان موجب دلگرمی است. خدا را شکر می‌کنم که این مقدار دعاکننده دارم و مطمئن هستم با کمک دعای خیر آنها و تفضل الهی بر این مشکلی که پیش آمده، فائق خواهم آمد. توکل بر خدا.

در صورت تأیید شورای نگهبان انتخابات ریاست‌جمهوری الکترونیکی برگزار می‌شود محمد‌صالح جوکار، رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها درباره آخرین وضعیت برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری سال 1400 گفت: با توجه به اینکه در شرایط خاصی قرار داریم، باید بتوانیم با استفاده از سازوکار‌های مناسب شرایط برگزاری انتخابات الکترونیکی را فراهم کنیم. رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها ادامه داد: آنچه مهم است، انتخابات ریاست‌جمهوری باید در زمان مقرر برگزار شود و در‌‌صورتی‌که پاندمی کرونا تا زمان برگزاری انتخابات ادامه داشته باشد، لازم است تا پروتکل‌های بهداشتی رعایت شود. او افزود: اینکه انتخابات ریاست‌جمهوری به صورت الکترونیکی برگزار شود یا اضافه بر 12 ساعت قانونی عمل کنیم، بستگی به نظر شورای نگهبان دارد. جوکار بیان کرد: نظر شورای نگهبان از این نظر حائز اهمیت است که سازو‌کار‌های برگزاری انتخابات الکترونیکی باید به گونه‌ای فراهم شود که فناوری به کار گرفته‌شده در تولید نرم‌افزار برای برگزاری انتخابات خوب پاسخ‌گو باشد. او یادآور شد: نظر شورای نگهبان حفظ و پاسداری رأی مردم است که برای تحقق این امر مهم زمان برگزاری انتخابات را باید افزایش دهیم که نیاز به اصلاح قانون دارد. رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها خاطرنشان کرد: در صورت فراهم‌شدن زیر‌ساخت‌ها و تأیید شورای نگهبان برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی هیچ ایرادی ندارد.

توضیح رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس درباره فعالیت شرکتش رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با رد انتسابش به شرکت ایده‌پژوهان پارسا، گفت: سال 93 تعدادی از جوانان حزب‌اللهی با این‌جانب جلسه‌ای گذاشتند و اعلام کردند که برای اهداف فرهنگی، اجتماعی، تربیتی، اعانه‌ای و جهادی و انقلابی (که همه این فعالیت‌ها نیاز به پشتوانه مالی دارد) در‌صدد هستند متناسب با تحصیلات و توانمندی‌های خود شرکتی تأسیس و ایجاد کنند که از آن رهگذر امکان و پشتوانه مالی فعالیت‌های مفید ذکر‌شده را فراهم کنند. استدلال کردند که اگر این شرکت موفق شود و تمکن مادی برای آنان ایجاد شود، ممکن است به دلیل فریبندگی دنیا و وسوسه‌های دنیوی، از اهداف مقدس و معنوی پیش‌گفته غافل و منحرف شوند؛ بنابراین اصرار داشتند که این‌جانب راهبری و هدایت کار را عهده‌‌دار شوم. گفتند که همه امور را خودشان متکفل می‌شوند و برای تضمین نافذ‌بودن نقش این‌جانب، جایگاه ریاست هیئت‌مدیره که بالاترین و بیشترین اختیارات را دارد، شما متکفل شوید. شرکت در تاریخ 8/11/93 ثبت و در روزنامه رسمی ثبت شد. با تجربه چند‌ده‌ساله فعالیتی و مسئولیتی و اعتمادی که به خود داشتم و دارم، هیچ ابا و حذری از اعلام رسمی این موضوع در روزنامه‌ها و رسانه‌ای‌شدن آن نداشته و ندارم.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها