|

22 زورگیری توسط 2 موتورسوار

شرق: دو زورگیر که با پرسه‌زدن در خیابان‌ها موبایل 22 نفر را سرقت کرده بودند، دستگیر شدند.
به گزارش خبرنگار ما، با توجه به افزایش وقوع سرقت گوشی موبایل به‌همراه ضرب و جرح و تهدید با سلاح سرد توسط دو موتورسوار در سطح حوزه کلانتری 116 مولوی، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار تیمی از مأموران کلانتری قرار گرفت.
با توجه به اظهارات شاکیان، مشخصات ظاهری متهمان به ‌دست آمد و در اختیار گشت‌های انتظامی قرار گرفت تا اینکه مأموران موفق شدند ساعت 16 روز پنجشنبه حین اجرای طرح در حوالی خیابان صاحب‌دل متهمان را که با یک دستگاه موتورسیکلت در حال پرسه‌زنی بودند، شناسایی کنند و سپس دستور ایست دهند. موتورسواران بدون توجه به فرمان‌های پلیسی از محل متواری شدند و به این ترتیب عملیات تعقیب متهمان آغاز و پس از مدتی تعقیب‌و‌گریز موتورسیکلت آنان متوقف شد. متهمان که راهی برای فرار نداشتند به سمت مأموران با سلاح سرد حمله‌ور شدند، اما در نهایت با تلاش مأموران هر دو نفر دستگیر و در بازرسی از آنان دو دستگاه گوشی سرقتی و حدود صد میلیون ریال وجه نقد کشف شد.
در ادامه با بررسی اولیه از سوابق کیفری متهمان مشخص شد هر دو متهم سابقه‌دار هستند و چهار فقره سابقه سرقت کیف‌قاپی در پرونده آنها ثبت شده است.
سرهنگ دوستعلی جلیلیان، سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران بزرگ، توضیح داد: متهمان در بررسی تکمیلی به 22 فقره سرقت با استفاده از سلاح سرد و تهدید رهگذران اعتراف کردند. سپس مال‌باختگان شناسایی و در نهایت متهمان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها