|

استقلال ضعیف‌ترین تیم در جدال بالانشینان

استقلالی‌ها در نبرد پنج تیم اول رقابت‌های لیگ برتر با هم در نیم‌فصل اول، آخر شدند. به گزارش فوتبال 360، نیم‌فصل اول لیگ بیستم با بازی گل‌گهر سیرجان و پرسپولیس به پایان رسید. شاگردان امیر قلعه‌نویی در تیم گل‌گهر که این شانس را داشتند در پایان نیم‌فصل اول در بین پنج تیم برتر لیگ قرار بگیرند، با شکست سنگین 5 بر صفری که مقابل میهمان خود متحمل شدند، به رده نهم جدول رده‌بندی سقوط کردند. پرسپولیس هم با برتری‌ای که در سیرجان به دست آورد، صدرنشین نیم‌فصل شد. بعد از سرخ‌پوشان پایتخت، به ترتیب تیم‌های سپاهان اصفهان، استقلال تهران، فولاد خوزستان و صنعت نفت آبادان در رده‌های دوم تا پنجم جدول رده‌بندی قرار گرفته‌اند. در این گزارش بررسی کرده‌ایم پنج تیم اول جدول رده‌بندی در پایان نیم‌فصل اول، در جدال با هم چه عملکردی داشته‌اند.
سپاهان بهترین تیم: زردپوشان اصفهانی که این فصل همراه با محرم نویدکیا نتایج قابل قبولی گرفته‌اند، هشت امتیاز در چهار بازی مقابل تیم‌های بالانشین کسب کرده‌اند. سپاهانی‌ها، استقلال و صنعت نفت را شکست داده و مقابل پرسپولیس و فولاد متوقف شده‌اند. شاگردان نویدکیا با تفاضل گل سه، توانستند بالاتر از پرسپولیس در جدال پنج تیم اول جدول رده‌بندی در نیم‌فصل اول رقابت‌های لیگ برتر قرار بگیرند.
پرسپولیس هم‌امتیاز با شاگردان نویدکیا: پرسپولیسی‌ها که با کسب قاطع‌ترین برد فصل صدرنشین نیم‌فصل شدند، در جدال پنج تیم اول هشت امتیاز گرفته‌اند. شاگردان یحیی گل‌محمدی دو تیم خوزستانی فولاد و صنعت نفت آبادان را در ورزشگاه آزادی شکست داده‌اند و مقابل سپاهان و استقلال در همین ورزشگاه متوقف شده‌اند. سرخ‌پوشان پایتخت به دلیل تفاضل گل کمتر نتوانستند بهترین تیم در جدال پنج تیم اول شوند. تفاضل گل آنها دو بود و سپاهان با تفاضل گل سه، بالاتر از آنها قرار گرفت.
شاگردان فکری قعرنشین جدول مدعیان: استقلالی‌ها در جدال پنج تیم برتر نیم‌فصل اول نتوانستند بردی به دست آورند. شاگردان محمود فکری مقابل فولاد و سپاهان شکست‌های خارج از خانه را تجربه کردند و مقابل پرسپولیس و صنعت نفت آبادان در ورزشگاه آزادی متوقف شدند. تفاضل گل استقلال در این چهار بازی، 3- شد و این تیم با تفاضل گل کمتر، پایین‌تر از صنعت نفت در جدال پنج تیم برتر نیم‌فصل، در رده آخر قرار گرفت.
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها