|

اتفاق

سینمامعیار: محمدرضا تقوی‌فرد، استاد دانشگاه و مجری سابق تلویزیون که سابقه مدیرمسئولی و سردبیری روزنامه‌های عصر رسانه، راه مردم، بامداد و خورشید را در کارنامه خود دارد، به‌عنوان رئیس شورای نویسندگان ماهنامه فیلم کار خود را شروع کرد‌. او که به‌عنوان یکی از یاران احمدی‌نژاد شناخته می‌شود، در رادیو گفته است: «تعداد منتقدان فیلم را طی دو سال چند‌برابر می‌کنیم».

خبرگزاری فرانسه: یک مرد جوان که برای خرید آب از خانه خود در فیلیپین خارج شده بود پس از آنکه به دلیل نقض مقررات قرنطینه کرونا، مجبور شده بود صدها بار حرکت بشین‌و‌پاشو را انجام دهد، درگذشت. مأموران به این افراد می‌گفتند که باید صد بار این حرکت را انجام دهند‌ اما هر‌بار که حرکت آنها ناهماهنگ می‌شد، شمارش را از نو آغاز می‌کردند.

یورو نیوز‌: کارلوس مایورگا، نامزد انتخابات پارلمان مکزیک، برای جلب توجه رأی‌دهندگان به موضوع شمار بالای قربانیان ویروس کرونا همچنین قربانیان خشونت ناشی از جرائم سازمان‌یافته در این کشور، از یک تابوت استفاده کرد. او از منتقدان بی‌عملی سیاست‌مداران در مقابل کارتل‌های مواد مخدر مکزیک است. تاکنون بیش 300 هزار نفر در پی خشونت‌های داخلی کشته شده‌اند.

فرارو‌: دوشس کورنوال، همسر پرنس چارلز، به مسجد وایتمن در منطقه هرینگی در شمال لندن رفت؛ درحالی‌که با روسری مو‌های خود را پوشانده و ماسک به چهره داشت. کامیلا با حضور در مسجد با کودکان و داوطلبانی که در جمع‌آوری مواد غذایی برای افراد نیازمند فعالیت می‌کنند، دیدار و گفت‌وگو کرد. این مسجد را گروه کوچکی از مسلمانان گویان تأسیس کرده‌اند.

ایسنا‌: مارگات آبوت دختر گلف‌باز آمریکایی است که در المپیک ۱۹۰۰ پاریس شرکت کرد‌ و اول شد‌. این دوره از بازی‌ها اولین ورود زنان به المپیک بود و هنوز مدال نمی‌دادند، او در سال 1955 درگذشت بدون آنکه بداند قهرمان المپیک بوده و سال‌های بعد پائولا ولش، مدیر هیئت تحقیق‌کننده متوجه این مسئله شد و این موضوع را به خانواده‌اش اطلاع داد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها