|

حادثه ها

دستگیری سارق پل‌های آهنی با 60 فقره سرقت شرق: رئیس کلانتری 149 امامزاده حسن از دستگیری سارق پل‌های آهنی پارکینگ خودروی شهروندان و اعتراف این فرد به 60 فقره سرقت خبر داد. سرهنگ ایوب صالحی گفت: در هفته‌های اخیر با اعلام گزارش‌هایی از سرقت دریچه‌های فاضلاب در محدوده امامزاده حسن، بررسی موضوع به صورت تخصصی از سوی تیم عملیات کلانتری 149 امامزاده حسن، آغاز شد. او افزود: سارق در حین سرقت پل آهنی یک آپارتمان توسط واحد گشت کلانتری 149 رؤیت شد و با استفاده از یک دستگاه خودروی نیسان اقدام به فرار کرد که پلیس موفق به دستگیری او شد، سارق پس از انتقال به کلانتری به 60 فقره سرقت پل آهنی اقرار کرد. این مقام انتظامی افزود: با شناسایی خریدار اموال مسروقه در ادامه تحقیقات پلیس، تصریح کرد: در اقدامات عملیاتی پلیس موفق به دستگیری مالخر پل‌های آهنی مسروقه شد که از مخفیگاه او 40 عدد پل کشف شد و ارزش تقریبی اموال مکشوفه یک‌میلیارد‌و 200 میلیون ریال برآورد می‌شود.

اعتراف به سرقت 25 دریچه فاضلاب شرق: سارق دریچه‌های فاضلاب بعد از دستگیری به 25 فقره سرقت اعتراف کرد. سرهنگ مصطفی اسکندری، رئیس کلانتری 174 قیامدشت گفت: در هفته‌های اخیر با اعلام گزارش‌هایی از سرقت دریچه‌های فاضلاب در محدوده قیامدشت، بررسی موضوع ازسوی تیم عملیات کلانتری 174 قیامدشت آغاز شد. او افزود: در تحقیقات پلیس، سارق در حین فروش دریچه‌های مسروقه شناسایی و دستگیر شد و به 25 فقره سرقت دریچه‌های فاضلاب و یک موتورسیکلت اعتراف کرد. این مقام انتظامی با اشاره به پیگیری تیم عملیات کلانتری 174 و دستگیری خریدار اموال مسروقه در ادامه تحقیقات پلیس، تصریح کرد: مقادیری از اموال مسروقه از قیبل کابل‌های فشار قوی برق و تعداد زیادی دریچه‌های فاضلاب از جنس برنج به ارزش تقریبی پنج میلیارد ریال در بازرسی از مخفیگاه این فرد کشف شد.

دستگیری 2 سارق خشن شرق: دو سارق کیف‌قاپ و موبایل‌قاپ بعد از 10 فقره سرقت خشن در غرب تهران، به دام افتادند. سرهنگ محمود مالمیر، رئیس کلانتری 150 تهرانسر گفت: به‌دنبال وقوع چند فقره سرقت کیف‌قاپی و موبایل‌قاپی به‌صورت خشن به دست یک باند سه‌نفره با استفاده از موتورسیکلت در محدوده تهرانسر و شهرک آزادی، شناسایی و دستگیری سارقان به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران کلانتری 150 تهرانسر قرار گرفت. این مقام انتظامی افزود: مأموران با بررسی اظهارات مال‌باختگان و شیوه و شگرد سرقت‌ها موفق به شناسایی سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار شده و در هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی غافلگیرانه دو سارق را در مخفیگاه‌شان دستگیر کردند. مالمیر با اشاره به کشف پنج گوشی تلفن همراه سرقتی از مخفیگاه سارقان و تحویل آنها به مال‌باختگان، بیان کرد: متهمان در تحقیقات فنی صورت‌گرفته پس از مواجهه با مستندات انکار‌ناپذیر پلیس چاره‌ای جز اعتراف نداشتند و به 10 فقره سرقت به‌عنف کیف‌قاپی و موبایل‌قاپی اعتراف کردند. رئیس کلانتری 150 با بیان اینکه تحقیقات و تلاش پلیس برای دستگیری متهم دیگر این پرونده ادامه دارد، خاطر‌نشان کرد: سارقان سابقه‌دار پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و دوباره روانه زندان شدند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها