|

رخداد

دستگیری سارقان منزل با 10 فقره سرقت شرق: رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری دو سارق حرفه‌ای منزل با 10 فقره سرقت خبر داد. سرهنگ جلیل موقوفه‌ای گفت: به‌دنبال افزایش سرقت‌های منزل در محدوده تهرانسر موضوع به‌طور ویژه در دستور کار مأموران انتظامی کلانتری 150 تهرانسر قرار گرفت. او افزود: با تلاش شبانه‌روزی و اقدامات گسترده اطلاعاتی مأموران کلانتری 150 تهرانسر، دو سارق حرفه‌ای هنگامی که داخل یک منزل مسکونی در حال سرقت بودند، شناسایی شدند و پس از تعقیب‌و‌گریز گسترده و شلیک چندین گلوله دستگیر و آلات و ادوات سرقت و اموال مسروقه همراه سارقان نیز ضبط شد. موقوفه‌ای بیان کرد: در تحقیقات به‌عمل‌آمده متهمان به 10 فقره سرقت منزل در محدوده شهرک آزادی و تهرانسر اعتراف کردند. رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ خاطر‌نشان کرد: متهمان دستگیر‌شده که در این سرقت مقادیری زیور‌آلات و طلا به ارزش حدودی 10 میلیارد ریال سرقت کرده بودند، به‌همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

اعتراف موبایل‌قاپ حرفه‌ای در پلیس آگاهی رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری موبایل‌قاپ حرفه‌ای و کشف 50 فقره سرقت خبر داد. سرهنگ کارآگاه قاسم دستخال گفت: پانزدهم بهمن سال گذشته پرونده‌ای با موضوع موبایل‌قاپی از زنی جوان به پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران ارجاع شد و شاکی اظهار کرد تلفن همراهش به‌دست راکب موتورسیکلتی که چهره او را دیده و قادر به شناسایی است، سرقت شده است. او با اشاره به اینکه شاکی با مشاهده تصاویر آلبوم مجرمان سابقه‌دار توانست سارق تلفن همراهش را شناسایی کند، ادامه داد: در استعلام سوابق متهم، مشخص شد او که به‌تازگی از زندان آزاد شده، تاکنون دو مرتبه به زندان افتاده است. رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی ادامه داد: مخفیگاه جدید متهم شناسایی و با هماهنگی‌های قضائی سارق چند روز پیش در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی از آن مکان تعدادی گوشی سرقتی کشف شد. دستخال افزود: متهم پس از انتقال به پایگاه سوم پلیس آگاهی منکر سرقت ارتکابی از شاکی بود؛ ولی در مواجهه حضوری چاره‌ای جز اعتراف نداشت و در نهایت به سرقت ارتکابی معترف شد. رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی با بیان اینکه متهم در ادامه تحقیقات پلیسی به 50 فقره موبایل‌قاپی اعتراف کرد، خاطر‌نشان کرد متهم با دستور قضائی برای تکمیل تحقیقات و شناسایی مال‌باختگان در اختیار این یگان قرار دارد.

مرگ کارگر حین حفاری فاضلاب ریزش خاک در حفاری فاضلاب در عمق چهار‌متری جان کارگر شرکت آب و فاضلاب در سنندج را گرفت. کریمی، مسئول تیم آتش‌نشانی شهرداری سنندج که در محل حادثه حضور داشت، گفت از‌طریق سامانه مردمی 125 مطلع شدیم که یک نفر هنگام خاک‌برداری زیر خاک مدفون شده است. او افزود: نیروهای آتش‌نشانی در کمترین زمان ممکن خود را به محل حادثه رساندند، اما به‌دلیل حجم زیاد خاک و ازدحام جمعیت متأسفانه موفق به نجات جان فرد حادثه‌دیده نشدند. مسئول تیم آتش‌نشانی شهرداری سنندج، با بیان اینکه بعد از چند ساعت حفاری جسد را از زیر خاک بیرون آوردیم، خاطرنشان کرد: جان دو نفر کارگر دیگر که مشغول به کار بودند، از سوی نیروهای آتش‌نشانی نجات داده شد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها